@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Atira
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Atira: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Atira: Skrivet av L'Amour et Psyché: Aahah nu är jag sådär exalterad så jag kommer nog inte kunna sova nåt mer den här veckan!! Valt ut och ramat in mina bilder som ska ställas ut. Hade glömt hur mycket material jag ändå fått ihop till det här. Har haft fokus på annat senaste månaderna. Tur att jag började jobba på detta i god tid. Men nu så, nu är jag med på noterna igen. Det ska blii såå kuul!! Livet är riktigt roligt just nu! Alltså typ allting! Gud vad roligt att du får ställa ut din konst! Av det jag har sett i tråden för teckning här så är du jätteduktig! ^^ Var är utställningen? Tack! På ett café (Fiket) i Visby. Råkar man befinna sig på ön är man förstås välkommen att titta in Åh! Bor du på Gotland? Låter hur kul som helst iaf! Jag tror inte jag har vägarna förbi men härligt ändå! ^^ Nä, jag har en envis dröm om att flytta dit, men just nu passar det inte så bra. Åker dit några gånger om året istället. Men nu blev jag jättesjuk just när jag och pojkvännen skulle åka. Han åker själv och hänger upp våra tavlor (gemensam utställning) och så får jag åka ner lite senare när jag mår bättre. Utställningen kommer hänga uppe hela juli iallafall. Var rädd att jag skulle ha fått covid igen, men gjorde ett test nu som visade negativt, så har lite hopp om att tillfriska snart iallafall. Okej. Nej men vad trist att bli sjuk precis inför din utställning!! Krya! ♥ Men du hinner säkert kolla in den när du mår bra igen. ^^ Gotland på sommaren är ju himla härligt! 4 jul, 2022 15:04 |
|
scarhead
Lärare |
jag vill inte jinxa något eller se det som en mirakelkur givet från ingenstans men efter att ha varit på rena rama botten mentalt och spenderat tid med ingen ork och dagar med okontrollerande gråt så har jag nu gått runt i en vecka och känt mig som mig själv med mer energi och lust och glädje över livet och allt omkring, mer än jag gjort på länge. och det känns bra
4 jul, 2022 16:42 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
jag ska strax ha infomöte med goxplore och två tjejer som jag kanske ska åka till nya zeeland med om ett par månader!! så nervöst för nu börjar det ju kännas mer verkligt.
5 jul, 2022 16:53 |
|
mixMartina
Elev |
Gjorde halkbanan idag! Det var både kul och lärorikt! Intressant hur "bra" det går att ta en snäv kurva i 30 km/h på vinterväglag.
Like sand through the hourglass, so are the days of our lives 5 jul, 2022 22:06 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Vad gööööör ni då?
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 jul, 2022 12:30 |
|
Leoney
Elev |
6 jul, 2022 13:24 |
|
imok
Elev |
6 jul, 2022 16:01 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Leoney: Skrivet av Kintsugi: prefekterna samlas för nimbuuuus, startar imorgon Vad gööööör ni då? ooooh prefekt på konvent! Bland det roligaste som finns ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 jul, 2022 17:10 |
|
Klaestron
Elev |
Frågar Bahnhof hur lång tid det tar att flytta ens abonnemang då vi flyttar. Svaret var 1-3 dagar. Gick in igår för att vi ska ha internet på sön i nya lägenheten.
Visar sig att det tar SJU dagar att få det flyttat till annat län
7 jul, 2022 14:50 |
|
Lazarus
Prefekt |
Resan till England har varit så fin och bra! Fått träffa farmor, alla sa (eller i alla fall försökt säga) han och Alex, jag har sett Rammstein med pojkvännen, var till London och min favoritbokaffär och det har varit bra i det stora hela. Det jobbigaste var att säga hejdå till farmor, med vetskapen att det most likely är sista gången jag fått krama om henne. Hon är fan bäst ♥
Vi kollade bl a ett program där det var en ickebinär person, och farmors kommentar var "Det där är inte hon och inte han, utan hen, eller hur?" följt av "Se, jag kan saker!" Bästa, bästa farmor ♥♥♥
7 jul, 2022 21:57 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen