@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Daphne
Elev |
Helt otroligt hur man kan bli en helt ny människa av en stor mugg kaffe och en dusch
1 jul, 2022 17:27 |
|
Hallonsylt
Elev |
Skrivet av Bokhyllan: Skrivet av Leoney: Skrivet av Parva Fortemque: HYPEEn vecka till Nimbus????? och mindre än en vecka tills vi ses för första gången??? sjukt att vi inte träffats tidigare?? men juste same för mig och olga!! HYPE omg jag kommer träffa självaste H@nna (eller ja, Hallonsylt då) också. mitt tolvåriga jag som tyckte att alla i Skuggklanen var otroligt coola är taggad! Hahahahhahah vad roligt att få göra din inre 12-åring glad. Min yttre 19-åring cringear åt minnet av Skuggklanen (på ett kärleksfullt sätt♥) 1 jul, 2022 18:46 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Skrivet av Kattbjörn :Skrivet av Leoney: vilket datum är bebisen beräknad till? 9/7 så nästa lördag! Ah en Nimbusbebis! Vad fantastiskt. Har en moster som också är beräknad runt då www.kulturforeningennimbus.com 1 jul, 2022 19:31 |
|
Leoney
Elev |
Skrivet av Kattbjörn åh snart ju!! du måste hålla oss uppdaterade :Skrivet av Leoney: vilket datum är bebisen beräknad till? 9/7 så nästa lördag! Amicis
1 jul, 2022 20:33 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Atira: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Atira: Skrivet av L'Amour et Psyché: Aahah nu är jag sådär exalterad så jag kommer nog inte kunna sova nåt mer den här veckan!! Valt ut och ramat in mina bilder som ska ställas ut. Hade glömt hur mycket material jag ändå fått ihop till det här. Har haft fokus på annat senaste månaderna. Tur att jag började jobba på detta i god tid. Men nu så, nu är jag med på noterna igen. Det ska blii såå kuul!! Livet är riktigt roligt just nu! Alltså typ allting! Gud vad roligt att du får ställa ut din konst! Av det jag har sett i tråden för teckning här så är du jätteduktig! ^^ Var är utställningen? Tack! På ett café (Fiket) i Visby. Råkar man befinna sig på ön är man förstås välkommen att titta in Åh! Bor du på Gotland? Låter hur kul som helst iaf! Jag tror inte jag har vägarna förbi men härligt ändå! ^^ Nä, jag har en envis dröm om att flytta dit, men just nu passar det inte så bra. Åker dit några gånger om året istället. Men nu blev jag jättesjuk just när jag och pojkvännen skulle åka. Han åker själv och hänger upp våra tavlor (gemensam utställning) och så får jag åka ner lite senare när jag mår bättre. Utställningen kommer hänga uppe hela juli iallafall. Var rädd att jag skulle ha fått covid igen, men gjorde ett test nu som visade negativt, så har lite hopp om att tillfriska snart iallafall. 1 jul, 2022 22:28 |
|
Klaestron
Elev |
3 jul, 2022 20:32 |
|
Tuggrus
Elev |
Hello gänget!! Jag och joel9324 är inne och hänger och har en nostalgitripp ❤️
MUMS! 3 jul, 2022 23:01 |
|
joel9324
Elev |
3 jul, 2022 23:02 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Kattbjörn :Skrivet av Leoney: vilket datum är bebisen beräknad till? 9/7 så nästa lördag! Kan ju hålla tummarna ändå! (Samma dag jag flyttar till Jönköping lol)
3 jul, 2022 23:14 |
|
Scorperion
Elev |
4 jul, 2022 11:35 |
Du får inte svara på den här tråden.

:




Mugglarportalen