@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Parva Fortemque
Elev |
Skrivet av Leoney: Skrivet av Parva Fortemque: HYPEEn vecka till Nimbus????? och mindre än en vecka tills vi ses för första gången??? sjukt att vi inte träffats tidigare?? Jag veeeet www.kulturforeningennimbus.com 30 jun, 2022 21:15 |
|
Klaestron
Elev |
30 jun, 2022 21:20 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Ehm, ja just det. Fattades bara att bli sjuk mitt i allt.
30 jun, 2022 21:57 |
|
mixMartina
Elev |
Min kollega som är dubbelt så gammal som mig spelade musik förut som 25-åringar festar till, lite otippat, men kul!
Like sand through the hourglass, so are the days of our lives 30 jun, 2022 22:47 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Atira: Skrivet av L'Amour et Psyché: Aahah nu är jag sådär exalterad så jag kommer nog inte kunna sova nåt mer den här veckan!! Valt ut och ramat in mina bilder som ska ställas ut. Hade glömt hur mycket material jag ändå fått ihop till det här. Har haft fokus på annat senaste månaderna. Tur att jag började jobba på detta i god tid. Men nu så, nu är jag med på noterna igen. Det ska blii såå kuul!! Livet är riktigt roligt just nu! Alltså typ allting! Gud vad roligt att du får ställa ut din konst! Av det jag har sett i tråden för teckning här så är du jätteduktig! ^^ Var är utställningen? Tack! På ett café (Fiket) i Visby. Råkar man befinna sig på ön är man förstås välkommen att titta in Åh! Bor du på Gotland? Låter hur kul som helst iaf! Jag tror inte jag har vägarna förbi men härligt ändå! ^^ 30 jun, 2022 23:07 |
|
Solkatten
Elev |
"Ravenclaw & Hufflepuff delar ledningen i elevhemstävlingen, de har 0 poäng!"
Betyder det att Gryffindor & Slytherin har minus 0 poäng då...? Tillfredsställande tanke ändå. Slytherin minus 0 poäng. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jul, 2022 10:02 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av Leoney: Skrivet av Parva Fortemque: HYPEEn vecka till Nimbus????? och mindre än en vecka tills vi ses för första gången??? sjukt att vi inte träffats tidigare?? men juste same för mig och olga!! HYPE omg jag kommer träffa självaste H@nna (eller ja, Hallonsylt då) också. mitt tolvåriga jag som tyckte att alla i Skuggklanen var otroligt coola är taggad!
1 jul, 2022 12:48 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Nu är det juli. ♥ tycker det är dags för min julibebis att komma ut snart!
1 jul, 2022 13:51 |
|
Leoney
Elev |
Skrivet av Kattbjörn: vilket datum är bebisen beräknad till?Nu är det juli. ♥ tycker det är dags för min julibebis att komma ut snart! Amicis
1 jul, 2022 14:01 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Skrivet av Leoney: Skrivet av Kattbjörn: vilket datum är bebisen beräknad till? Nu är det juli. ♥ tycker det är dags för min julibebis att komma ut snart! 9/7 så nästa lördag! 1 jul, 2022 17:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen