@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Grattis i efterskott iallafall !!! : D !! Jag fyllde 10 år här på mugglis i torsdags! Helt sjukt vad tiden går fort ! 27 jun, 2022 20:32 |
|
scarhead
Lärare |
men vafaaaan jag missade min årsdag på mugglis IGEN hahahahaha med två veckor
27 jun, 2022 20:45 |
|
Solkatten
Elev |
Alla säger att dom hela tiden missar sin årsdag på mugglis men jag tror faktiskt inte att jag någonsin har missat min? Inte vad jag kan komma ihåg iaf. Jag börjar alltid tänka på min årsdag när den börjar närma sig. Firar 11 år på mugglis i år, wtf... vem kunde någonsin tro att jag skulle stanna på ett Harry Potter forum i 11 år hahah. Dock är jag inte här på just forumet lika mycket för just Harry Potter längre ärligt talat. xD Tycker självklart fortfarande om det men det är verkligen inte den största anledningen till att vara på forumet... mest bara för att det är så trevligt här.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jun, 2022 20:55 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Aahah nu är jag sådär exalterad så jag kommer nog inte kunna sova nåt mer den här veckan!! Valt ut och ramat in mina bilder som ska ställas ut. Hade glömt hur mycket material jag ändå fått ihop till det här. Har haft fokus på annat senaste månaderna. Tur att jag började jobba på detta i god tid. Men nu så, nu är jag med på noterna igen. Det ska blii såå kuul!!
Livet är riktigt roligt just nu! Alltså typ allting! 27 jun, 2022 23:18 |
|
Klaestron
Elev |
28 jun, 2022 10:27 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Aahah nu är jag sådär exalterad så jag kommer nog inte kunna sova nåt mer den här veckan!! Valt ut och ramat in mina bilder som ska ställas ut. Hade glömt hur mycket material jag ändå fått ihop till det här. Har haft fokus på annat senaste månaderna. Tur att jag började jobba på detta i god tid. Men nu så, nu är jag med på noterna igen. Det ska blii såå kuul!! Livet är riktigt roligt just nu! Alltså typ allting! Gud vad roligt att du får ställa ut din konst! Av det jag har sett i tråden för teckning här så är du jätteduktig! ^^ Var är utställningen? 28 jun, 2022 15:11 |
|
lillamymin
Elev |
Har ni någonsin tittat om på något ni tittade som barn och insett att, de karaktärer som var allas idoler egentligen är jätteplatta, och de karaktärer som ingen brydde sig om egentligen är de intressanta?
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 28 jun, 2022 18:27 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av lillamymin: Har ni någonsin tittat om på något ni tittade som barn och insett att, de karaktärer som var allas idoler egentligen är jätteplatta, och de karaktärer som ingen brydde sig om egentligen är de intressanta? Oja! Måååånga gånger! Kan inte komma på nått specifikt just nu men det har hänt ja ! 28 jun, 2022 18:48 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av Daphne: har spenderat de senaste dagarna med att resa runt i en djup skog och bada i iskalla sjöar. känner mig typ pånyttfödd. det här låter helt underbart! tältade du och så också?
28 jun, 2022 19:09 |
|
Lele
Elev |
Snaggade mig nyss lite sådär på impuls. Kan nu inte bestämma mig för om jag ångrar det eller är nöjd
Mama, kudos for saying that. For spilling.
28 jun, 2022 23:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen