@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Solkatten: dom innehåller ju bara så mycket socker som behövs, which is why man fortfarande känner saltsmaken och det blir ju en lite speciell smak om man inte är van vid det i guessNågon som vet om det öht finns vätskeersättning som faktiskt smakar gott...? Dom smaksatta gör ju inte någon större skillnad känns det som. men däremot kan du ju blanda i mer socker med flit för att göra det godare tex genom att blanda i typ saft? ✌️ ![]()
11 jun, 2022 13:15 |
|
Klaestron
Elev |
11 jun, 2022 16:19 |
|
Katla
Elev |
klänningen jag hade på mig inatt är såååå snygg men vaaaarje gång jag har den på mig händer nåt pissigt. liksom having a really bad time. trauma & ångest. är inte egentligen vidskeplig men börjar tro att klänningen för otur med sig. m andra ord jag har inte en så kul helg skicka gärna kärlek
♏︎ 12 jun, 2022 11:06 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Katla: klänningen jag hade på mig inatt är såååå snygg men vaaaarje gång jag har den på mig händer nåt pissigt. liksom having a really bad time. trauma & ångest. är inte egentligen vidskeplig men börjar tro att klänningen för otur med sig. m andra ord jag har inte en så kul helg skicka gärna kärlek Kram!! ♥ ♥ ♥ 12 jun, 2022 11:35 |
|
Bokhyllan
Elev |
oj det var ett tag sen jag var inne här, blir tyvärr så när jag inte använder datorn så mycket (tror jag lämnade in sista uppgiften för gymnasiet ungefär samtidigt som jag var inne på mugglis senast).
men sen sist (i fredags) har jag alltså TAGIT STUDENTEN AAAAAA. hade en så kul dag, grät både i aulan och i klassrummet när vi fick tillbaka breven vi skrev till oss själva första dagen i gymnasiet, hoppade runt på flaket, träffade trevlig släkt och vänner (bland annat Snölämmeln ♥) på mottagningen och dansade loss på studentfesten (men det var för lite musik som går att sjunga med i fick också ett stipendium! spoiler: betyg Spoiler: Tryck här för att visa!
12 jun, 2022 15:01 |
|
Parva Fortemque
Elev |
12 jun, 2022 17:46 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av Parva Fortemque: Varför är zoom så förvirrande? det var intressant att bevittna din förvirring live i chatten
12 jun, 2022 17:50 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Skrivet av Bokhyllan: Skrivet av Parva Fortemque: Varför är zoom så förvirrande? det var intressant att bevittna din förvirring live i chatten tack det var faktiskt väldigt förvirrande www.kulturforeningennimbus.com 12 jun, 2022 19:20 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: Min Englandsresa för att se Rammstein i slutet av juni har förvandlats till Englandsresa för att ta farväl av farmor... det är inte såhär det skulle vara... seriöst, kan livet sluta sparka på mig eller D: Beklagar verkligen KRAAAAM ♥ ♥ !!! Spoiler: Tryck här för att visa! 12 jun, 2022 19:39 |
|
Scorperion
Elev |
Då vara alla grundläggande gymnasiebetyg avklarade sådär fem år försent men det var ett lärorikt år! ♥
12 jun, 2022 21:56 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen