@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Någon som vet om det öht finns vätskeersättning som faktiskt smakar gott...? Dom smaksatta gör ju inte någon större skillnad känns det som.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 jun, 2022 15:34 |
|
Leoney
Elev |
mitt enda personlighetsdrag atm är att klaga på att jag är trött men Jag Är Så Jävla Trött fattar inte!!! har varit för social och kommer behöva vara social i flera veckor herregud min stackars hjärna kommer d ö
Amicis
8 jun, 2022 21:46 |
|
Salem
Lärare |
10 jun, 2022 09:46 |
|
Emmi
Prefekt |
10 jun, 2022 12:57 |
|
Solkatten
Elev |
Jag skulle fråga "vilket år är man född om man är 18 år?" Istället blev det "hur gammal är man när man är 18 år?" Bra där. Ja du... man är 19 år när man är 18 år. xD
Är man född 2004 när man är 18 år? Har verkligen ingen koll alls, kan ha helt fel. xD Sjukt att man isf är 8 år äldre än dom som tar studenten i år. Förutom det så det 10 år sedan jag slutade högstadiet den här månaden. Wtf... känns orimligt. Jag är dock samtidigt glad att högstadiet är sedan länge över. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jun, 2022 21:38 |
|
Leoney
Elev |
Skrivet av Solkatten: jaa 04orna fyller 18 i år, men det är ju 03or som tar studenten!Jag skulle fråga "vilket år är man född om man är 18 år?" Istället blev det "hur gammal är man när man är 18 år?" Bra där. Ja du... man är 19 år när man är 18 år. xD Är man född 2004 när man är 18 år? Har verkligen ingen koll alls, kan ha helt fel. xD Sjukt att man isf är 8 år äldre än dom som tar studenten i år. Förutom det så det 10 år sedan jag slutade högstadiet den här månaden. Wtf... känns orimligt. Jag är dock samtidigt glad att högstadiet är sedan länge över. Amicis
10 jun, 2022 21:44 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Leoney: Skrivet av Solkatten: jaa 04orna fyller 18 i år, men det är ju 03or som tar studenten! Jag skulle fråga "vilket år är man född om man är 18 år?" Istället blev det "hur gammal är man när man är 18 år?" Bra där. Ja du... man är 19 år när man är 18 år. xD Är man född 2004 när man är 18 år? Har verkligen ingen koll alls, kan ha helt fel. xD Sjukt att man isf är 8 år äldre än dom som tar studenten i år. Förutom det så det 10 år sedan jag slutade högstadiet den här månaden. Wtf... känns orimligt. Jag är dock samtidigt glad att högstadiet är sedan länge över. Just det, för man tar studenten när man är 19 väl? eller? Jag tog aldrig studenten så därför har jag inte koll på det. xD Lustigt att jag är mycket äldre än dom fast jag ser istället 7 år yngre än dom lol. Jag var i stan idag och folk har haft skolavslutning idag så det är därför jag tänker på detta haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jun, 2022 21:46 |
|
Leoney
Elev |
Skrivet av Solkatten: exakt!Skrivet av Leoney: Skrivet av Solkatten: jaa 04orna fyller 18 i år, men det är ju 03or som tar studenten! Jag skulle fråga "vilket år är man född om man är 18 år?" Istället blev det "hur gammal är man när man är 18 år?" Bra där. Ja du... man är 19 år när man är 18 år. xD Är man född 2004 när man är 18 år? Har verkligen ingen koll alls, kan ha helt fel. xD Sjukt att man isf är 8 år äldre än dom som tar studenten i år. Förutom det så det 10 år sedan jag slutade högstadiet den här månaden. Wtf... känns orimligt. Jag är dock samtidigt glad att högstadiet är sedan länge över. Just det, för man tar studenten när man är 19 väl? eller? Jag tog aldrig studenten så därför har jag inte koll på det. xD Lustigt att jag är mycket äldre än dom fast jag ser istället 7 år yngre än dom lol. Jag var i stan idag och folk har haft skolavslutning idag så det är därför jag tänker på detta haha. Amicis
10 jun, 2022 21:47 |
|
Lazarus
Prefekt |
Min Englandsresa för att se Rammstein i slutet av juni har förvandlats till Englandsresa för att ta farväl av farmor... det är inte såhär det skulle vara...
seriöst, kan livet sluta sparka på mig eller
11 jun, 2022 06:28 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Lazarus: seriöst, kan livet sluta sparka på mig eller Undrar exakt samma sak för mig själv... alltid ska något dåligt hända. Förstår inte hur man kan ha otur hela tiden. Tråkigt om din farmor. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 jun, 2022 13:13 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen