@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Parva Fortemque
Elev |
1 jun, 2022 13:45 |
|
PansyMalfoyParkinson
Elev |
har resfeber.
1 jun, 2022 14:36 |
|
Frivolt
Elev |
JOHNNY DEPP VANN ♥ !! ÄR SÅ OTROLIGT GLAD JUST NU ♥ !! SÅ GLAD FÖR HANS SKULL!! FINALLY HE GOT JUSTICE!
#JUSTICEFORJOHNNYDEPP! 1 jun, 2022 21:50 |
|
Solkatten
Elev |
Imorgon ska jag åka till Småland.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jun, 2022 14:44 |
|
Medi
Elev |
Under 2022 så har jag gått 1 405 540 steg redan. På söndag kommer jag gå en långpromenad
Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 2 jun, 2022 23:53 |
|
Atira
Elev |
Var förbi jobbet på morgonen idag fast jag egentligen är ledig på fredagar för att äta tårta för en kollega har fyllt år! Sen har jag hunnit gå en promenad, tvätta och äta lunch. Och klockan är bara ett! :o
Det är nice att gå upp tidigt ibland, man får så mkt gjort. 3 jun, 2022 13:02 |
|
Lele
Elev |
borde egentligen sova men har en uppgift som jag knappt börjat på som skulle lämnats in för 90 minuter sedan. Måste även upp relativt tidigt imorn för att dra in till skolan vilket gör situationen ännu härligare.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
4 jun, 2022 01:37 |
|
Klaestron
Elev |
4 jun, 2022 10:22 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
4 jun, 2022 11:18 |
|
Emmi
Prefekt |
sa hejdå till mina elever idag, yes. I cried.
de hade världens finaste muminmugg åt mig som jag kommer dricka ur OFTA och tänka på dem och min egen elev hade ett jättefint kort och det var verkligen jätte sorligt </3 Allting har sin tid och blir jag arbetslös igen någon gång så vet jag ju att timlärare och handledare behövs alltid.. ♥ Så roligt att gå till jobbet när man ÄLSKAR sitt jobb. Är verkligen som Har jag fått län för detta? ja, jag här ju ch ser ju att jag borde bli lärare men det är inte en plan just nu, jätte roligt och underbart men senare isåfall ♥
4 jun, 2022 15:59 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen