@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mixMartina
Elev |
Nu har jag tatuerat mig!
Like sand through the hourglass, so are the days of our lives 18 maj, 2022 20:29 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Elma00: Ska åka och kolla på en lägenhet nu på tisdag!! Är nr 1 i kön så jag hoppas verkligen att jag kommer gilla den JAG FICK LÄGENHETEN!!!
18 maj, 2022 23:43 |
|
LunaLovegood1
Elev |
jag har fått min praktikplats!! och är mer nöjd än jag trodde att jag kunde bli!! OCH det är jättecentralt i östersund och inte i typ sveg!!
19 maj, 2022 10:04 |
|
Lazarus
Prefekt |
Var på mötet med kyrkan och blev så varm i själen när de som jag träffat förut och som inte visste jag skulle dit idag såg mig och bara "Nej men!! Alex!! HEJ!". Ska börja med deras sommarcafé i slutet av juni, och de tyckte jag skulle passa perfekt för att jag ger såna fin person ~vibes~ hahah
Alla där är superfina, jag vet att jag kommer trivas ♥ De säger rätt namn och pronomen, och allt. Den närmaste framtiden känns ljus ut. Fan vad det behövs i mitt liv.
19 maj, 2022 12:27 |
|
Solkatten
Elev |
Behöver man använda duschtvål när man använder en kroppsskrubb? Eller byter man bara ut tvålen mot skrubben när man använder det? Har aldrig förstått det.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 maj, 2022 14:57 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Skrivet av Solkatten: Behöver man använda duschtvål när man använder en kroppsskrubb? Eller byter man bara ut tvålen mot skrubben när man använder det? Har aldrig förstått det. Det beror på, men oftast så använder en båda två. Det finns dock exfolierande tvålar som fungerar som en skrubb med, men i vanliga fall så är det skrubb först och sen tvål www.kulturforeningennimbus.com 19 maj, 2022 15:17 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av Elma00: Skrivet av Elma00: Ska åka och kolla på en lägenhet nu på tisdag!! Är nr 1 i kön så jag hoppas verkligen att jag kommer gilla den JAG FICK LÄGENHETEN!!! GRATTIS!!! vilken lättnad
19 maj, 2022 19:49 |
|
Atira
Elev |
Jag är orimligt trött idag! Okej vi promenerade igår på kvällen och satt ute och det var mysigt men herregud så jobbigt var det väl inte??
Får gå och lägga mig tidigt ikväll. Zzzzzzz 19 maj, 2022 19:59 |
|
Estra
Elev |
Hittade ett gammalt minneskort med massa filmer på, så nu har jag sett på Trassel (för övrigt 12 år sedan den filmen kom ut??) och Saltkråkan. Kan det bli mycket bättre?
19 maj, 2022 21:30 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Fick se min bebis idag men fick inte med mig någon bild eftersom hon hade händerna framför ansiktet genom hela ultraljudet ♥
19 maj, 2022 21:48 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen