@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Atira
Elev |
Skrivet av Katla: är det möjligt att va för kall och för varm samtidigt? eller håller jag på att bli sjuk :^/ Jag brukar känna så ibland om jag har feber.. 14 maj, 2022 09:46 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Leoney: speciellt alla edgy™ människor som gillar fredag den 13e Jag brukar tycka om fredagen den 13. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 maj, 2022 17:29 |
|
mixMartina
Elev |
Är taggad på Eurovision Song Contest ikväll! Vet inte alls vem som jag vill ska vinna. Min favorit just nu är Norge, men jag tror inte att de kommer att vinna. Kanske kommer på en 6:e plats eller så. Och Sveriges bidrag.... jag vet inte, hamnar väl på topp 10 kanske? Måste inte vinna dock, någon annan kan få det tycker jag.
Snart är det dags, 21:00 på SVT1 börjar det! Like sand through the hourglass, so are the days of our lives 14 maj, 2022 17:32 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av mixMartina: Är taggad på Eurovision Song Contest ikväll! Vet inte alls vem som jag vill ska vinna. Min favorit just nu är Norge, men jag tror inte att de kommer att vinna. Kanske kommer på en 6:e plats eller så. Och Sveriges bidrag.... jag vet inte, hamnar väl på topp 10 kanske? Måste inte vinna dock, någon annan kan få det tycker jag. Snart är det dags, 21:00 på SVT1 börjar det! Jag tycker det här året ett av dom sämsta åren ärligt talat. Har nästan ingen favorit förutom Sverige. Om nu Sverige inte skulle vinna (vilket vi faktiskt har en stor chans att göra i år!) så hoppas jag isf på Italien. Älskar inte den låten men den är iaf mycket bättre än alla andra. Italiens låt är så mycket bättre än tex Spanien och Ukraina. Dock vill jag verkligen att vi äntligen ska få våran sjunde vinst! ♥ ♥ Vi har inte legat till såhär bra på flera år. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 maj, 2022 17:37 |
|
Elma00
Elev |
Ska åka och kolla på en lägenhet nu på tisdag!! Är nr 1 i kön så jag hoppas verkligen att jag kommer gilla den
15 maj, 2022 14:37 |
|
Fjalar
Elev |
Vaknade vid 14 idag och var sugen på choklad, så jag gjorde en mugcake men den blev inte god
15 maj, 2022 15:22 |
|
Frivolt
Elev |
VI ÄR MED I NATO !!!!!!
15 maj, 2022 18:18 |
|
Parva Fortemque
Elev |
15 maj, 2022 21:17 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av Fjalar: Vaknade vid 14 idag och var sugen på choklad, så jag gjorde en mugcake men den blev inte god sån besvikelse
15 maj, 2022 22:43 |
|
molnbär
Elev |
asså skolan är skuum här har man gjort prov efter prov och så får jag E i fysik efter 10 minuter genomgång med läraren själv för att täcka ett helt område i boken
16 maj, 2022 10:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen