@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag hatar att jag lätt får en del av Portugals och Ukrainas låt på hjärnan. Jag hatar dom låtarna. Det värsta är att båda kom vidare till finalen. Ukraina visste jag redan skulle vidare men Portugal? Så fruktansvärt tråkig!! VARFÖR kom inte Österrike vidare? Första gången jag hörde den så tyckte jag att den var tråkig (som alla andra låtar i år) men när jag fick höra den igen och se framträdandet så vart den plötsligt bra? och både jag och mamma hoppades att den skulle vidare men såklart inte. Schweiz förstår jag inte heller hur den lyckades ta sig vidare, wtf. Håller ju nästan på att somna av den? Stor skillnad mot förra året då Schweiz var min favorit och jag älskar fortfarande den låtar men i år suger dom. Hatar detta året i Eurovision haha. Kommer såklart ändå att kolla på semifinal 2 och finalen. Skulle aldrig någonsin missa Eurovision oavsett hur dåliga låtarna är!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 maj, 2022 01:33 |
|
Parva Fortemque
Elev |
jag ska ha möte med miljöpartiet? vad gjorde jag för att få mitt liv att leda mig hit och kan jag göra det igen?
edit: det var ett väldigt skumt möte www.kulturforeningennimbus.com 11 maj, 2022 11:55 |
|
Emmi
Prefekt |
min förman hade föreslagit mig som föreläsare så nu ska jag föreläsa 3gr och 80 minuter/gång för över 200 pers. Är orimligt jätte taggad??? Wow ändå?
12 maj, 2022 17:22 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av Emmi: min förman hade föreslagit mig som föreläsare så nu ska jag föreläsa 3gr och 80 minuter/gång för över 200 pers. Är orimligt jätte taggad??? Wow ändå? men wow, att bli föreslagen bara så där! vad ska du föreläsa om?
12 maj, 2022 19:43 |
|
Emmi
Prefekt |
12 maj, 2022 21:03 |
|
mixMartina
Elev |
Sverige gick vidare till lördagens final i Eurovision OCH Färjestad tog SM guld i hockeyn ikväll! Bra dag!
Like sand through the hourglass, so are the days of our lives 13 maj, 2022 00:45 |
|
Leoney
Elev |
13 maj, 2022 08:55 |
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av Leoney: verkar som att hela musikindustrin släpper nytt idag speciellt alla edgy™ människor som gillar fredag den 13e 13 maj, 2022 10:45 |
|
Leoney
Elev |
Skrivet av Fjalar: ahahhahaha jaSkrivet av Leoney: verkar som att hela musikindustrin släpper nytt idag speciellt alla edgy™ människor som gillar fredag den 13e speaking of 13, inte ett knyst från taylor swift än... Amicis
13 maj, 2022 13:17 |
|
Katla
Elev |
är det möjligt att va för kall och för varm samtidigt? eller håller jag på att bli sjuk :^/
♏︎ 13 maj, 2022 17:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen