@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Parva Fortemque
Elev |
alltså jag tror på riktigt jag har blivit ersatt av en mer produktiv klon. Idag hade jag möte, duschade OCH städade hela min nya lägenhet!! Utan att någon sa till mig jag bara gjorde det, det här är så skumt. Mina exekutiva funktioner har fått en riktig glow up sen jag flyttade hemifrån
www.kulturforeningennimbus.com 8 maj, 2022 21:24 |
|
PansyMalfoyParkinson
Elev |
såg precis MARINA i köpenhamn. är gladast i hela världen
10 maj, 2022 01:15 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Har musikal och kommer vara på teatern hela veckan och på fredag är det premiär!!! Om någon vill se Footloose i Lund på Lördag så Uggla mig!!!
Hade nästan glömt bort att det var Eurovision-vecka nu, men jag ska nog försöka klämma in det med! 10 maj, 2022 07:42 |
|
LunaLovegood1
Elev |
10 maj, 2022 10:31 |
|
Klaestron
Elev |
10 maj, 2022 16:50 |
|
Solkatten
Elev |
Ikväll börjar redan den första semifinalen i Eurovision!! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 maj, 2022 17:38 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Skrivet av Solkatten: Ikväll börjar redan den första semifinalen i Eurovision!! 1991 föddes jag och Sverige med Carola vann i Italien. 2022 ska min dotter födas och Sverige med Cornelia ska vinna i Italien. Hehe. 10 maj, 2022 20:38 |
|
danaykro
Elev |
10 maj, 2022 21:00 |
|
Eckeltricity
Elev |
Idag har jag äntligen köpt en elcykel!
"I have no idea where this will lead us, but I have a definite feeling it will be a place both wonderful and strange." - Dale Cooper, Twin Peaks. "Vi tänker leva la vida, sen får det bli vad det blir, va?" - Medina 10 maj, 2022 22:52 |
|
mixMartina
Elev |
Älskar verkligen Eurovision! Vart annars kan man se så mycket konstiga, och bra, bidrag liksom???
Mina favoriter ikväll (utan någon särskild ordning) är Norge, Österrike, Litauen, Moldavien och Slovenien. Tycker Sveriges låt är helt okej, men skulle vilja ha något gladare... har vart lite för mycket fina och svåra ballader de senaste åren. Jag vill ha något med lite fart i och en refräng som fastnar! Like sand through the hourglass, so are the days of our lives 11 maj, 2022 00:47 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen