@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Emmi: hur sjukt att jag om 3 månader är ÅLÄNNING?! Mina grupper här hemma har skämt bort mej med presentkort och blommor medan mina arbetsgivare har hotat med dåliga arbetsintyg samtidigt som de säger de kommer sakna mig och jag får komma och arbeta så mycket jag vill när jag är hemma. Familjen delar på mina möbler och slåss om vem som ska ha min katt. Jag är bara orimligt taggad pch tycker dagarna går allt för sakta dit. fint att höra ♥ själv blir jag smålänning och lämnar alla jag känner!
4 maj, 2022 20:23 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av mixMartina: Skrivet av Bokhyllan: Skrivet av mixMartina: Har bokat tid för att tatuera mig?? aaaa vad spännande! vilket motiv blir det? Det ska bli en svart katt som viftar efter ett rött hjärta typ! Försökte länka till bilden, men funkade såklart inte >.< vad gulligt!
5 maj, 2022 11:20 |
|
LunaLovegood1
Elev |
5 maj, 2022 15:49 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: ...min skrivuppgift går förvånansvärt lätt/bra/snabbt att skriva? är: förvånad vilken härlig känsla, njut! vad är det för uppgift?
5 maj, 2022 15:53 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Bokhyllan: Skrivet av LunaLovegood1: ...min skrivuppgift går förvånansvärt lätt/bra/snabbt att skriva? är: förvånad vilken härlig känsla, njut! vad är det för uppgift? ska skriva ett psykologutlåtande utifrån ett testresultat! första gången vi gör det så lite svårt ändå, men kul och känns verkligen som något användbart inför yrkeslivet :-)
5 maj, 2022 16:30 |
|
Eckeltricity
Elev |
För över en månad sedan:
Min pojkvän: ...och så kanske du kan köpa en biljett till operaföreställningen och också följa med! Vi har ju pratat om att gå på opera! Jag: Nä, det blir för bökigt, vi kan väl ta det någon gång bara du och jag istället? Två veckor sedan: Guiden på operahuset: Ni borde verkligen se den här operaföreställningen om ni får chansen! Den är jättebra! Jag (till min pojkvän) : Var det inte den du och din kantorsklubb skulle se? Min pojkvän: Ja, du kanske vill följa med ändå? Jag: Nää det passar så dåligt just den kvällen... Idag kl 13: Min pojkvän: ...och nu har klubben 10 gratisbiljetter över som bara brinner inne annars! De vill JÄTTEGÄRNA ge bort biljetterna och sa att vi skulle försöka få med någon anhörig! Du ska inte med ändå? Jag: Nej, jag tycker det blir för sent och stressigt har jag ju sagt! Idag kl 15: Min pojkvän: Är du säker på att du inte ska med? Jag bokar hotell så behöver vi inte stressa till tåget! Jag: Jag får väl tänka på det då... Idag kl 16: Jag i sms till min pojkvän: Ok, jag följer med på operan om du fixar allt med hotellrum inkl. hotellfrukost! Han blev överlycklig att jag tillslut ville följa med. Jag är väl kanske lite svårövertalad... liiite xD Men ja, då ska jag alltså direkt efter jobbet ta tåget till Köpenhamn i morgon och gå på operan "Tosca" på italienska med dansk "övertext". Vi var på guidning på samma operahus för två veckor sedan så har varit bakom kulisserna, så jag får ju erkänna att det kommer bli lite extra spännande att se en föreställning då när man har lite inblick i vad som händer bakom! Har ALDRIG gått på opera förr. Har nog aldrig sett en opera ens på TV :o "I have no idea where this will lead us, but I have a definite feeling it will be a place both wonderful and strange." - Dale Cooper, Twin Peaks. "Vi tänker leva la vida, sen får det bli vad det blir, va?" - Medina 5 maj, 2022 19:37 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Bokhyllan: Skrivet av LunaLovegood1: ...min skrivuppgift går förvånansvärt lätt/bra/snabbt att skriva? är: förvånad vilken härlig känsla, njut! vad är det för uppgift? ska skriva ett psykologutlåtande utifrån ett testresultat! första gången vi gör det så lite svårt ändå, men kul och känns verkligen som något användbart inför yrkeslivet :-) det låter verkligen användbart, typ det psykologer gör hela tiden eller?
5 maj, 2022 22:02 |
|
Fellrendión
Elev |
Det är intressant hur jag typ inte alls är en del av Harry Potter-communityt längre, delvis pga hur jag blivit besatt av andra saker men också delvis pga JKs beteende, men älskar Mugglis och den här sidan och människorna kommer alltid betyda mycket för mig. Det är så ironiskt att jag kom ut som trans via ett Harry Potter community också när författaren är som hon är hahaha
5 maj, 2022 23:49 |
|
Eckeltricity
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Det är intressant hur jag typ inte alls är en del av Harry Potter-communityt längre, delvis pga hur jag blivit besatt av andra saker men också delvis pga JKs beteende, men älskar Mugglis och den här sidan och människorna kommer alltid betyda mycket för mig. Det är så ironiskt att jag kom ut som trans via ett Harry Potter community också när författaren är som hon är hahaha Harry Potter-böckerna och communityt runtom (i form av hogwarts.nu) hade jättestor del i min "hitta mig själv"- och komma ut-process relaterat till att jag är trans, tror det var en jättestor anledning till att jag inte blev mer deprimerad än jag var... så håller med, känns väldigt ironiskt när man tänker på hennes uttalanden! "I have no idea where this will lead us, but I have a definite feeling it will be a place both wonderful and strange." - Dale Cooper, Twin Peaks. "Vi tänker leva la vida, sen får det bli vad det blir, va?" - Medina 6 maj, 2022 12:32 |
|
Emmi
Prefekt |
min första lediga helg sedan julen. spenderar den med ny steriliserade kissen hemma och känner redan nu hur fantastiskt skööönt det är ♥
6 maj, 2022 13:16 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen