@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av mixMartina: Har bokat tid för att tatuera mig?? aaaa vad spännande! vilket motiv blir det?
4 maj, 2022 10:41 |
|
imok
Elev |
4 maj, 2022 11:34 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Solkatten: vad i helvete säger duTänker aldrig köpa något med Mumin iaf då jag hatar det programmet och alla dom karaktärerna haha. Tyckte inte ens om det när jag var liten. Känns som att jag är den ända. xD Får väl fortsätta kolla runt... 4 maj, 2022 11:51 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Solkatten: vad i helvete säger du Tänker aldrig köpa något med Mumin iaf då jag hatar det programmet och alla dom karaktärerna haha. Tyckte inte ens om det när jag var liten. Känns som att jag är den ända. xD Får väl fortsätta kolla runt... Jag undviker gärna allt som har med Mumintrollen att göra. Själv förstår jag inte varför folk älskar det så mycket. Figurerna är ju skitläskiga och programmet är bara konstigt. Usch. Det här känns verkligen som en unpopular opinion haha. Folk kommer säkert att hata mig för detta. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 maj, 2022 11:55 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Solkatten: asså jag är ju helfinsk och uppväxt med mumin och samlar på muminmuggar och har en Ohälsosam attachment till alla ting mumin (sängkläder, nyckelringar, burkar, fick ett snusmumrikengosedjur av min kille i födelsedagspresent, vi har så mkt köksredskap med mumintema här hemma?) och har en mumintatuering (o tänkt göra minst en till) så jag kan ju kanske inte vara så speciellt opartisk härSkrivet av scarhead: Skrivet av Solkatten: vad i helvete säger du Tänker aldrig köpa något med Mumin iaf då jag hatar det programmet och alla dom karaktärerna haha. Tyckte inte ens om det när jag var liten. Känns som att jag är den ända. xD Får väl fortsätta kolla runt... Jag undviker gärna allt som har med Mumintrollen att göra. Själv förstår jag inte varför folk älskar det så mycket. Figurerna är ju skitläskiga och programmet är bara konstigt. Usch. Det här känns verkligen som en unpopular opinion haha. Folk kommer säkert att hata mig för detta. 4 maj, 2022 12:18 |
|
Lazarus
Prefekt |
Försöker fortsätta med släktforskning men det är svårt när man kommer från Polen... har i alla fall hittat testamentet efter en av mammas halvbröder. Och så har vi räknat hur många kusiner på mammas sida jag har. Någon som vågar sig på en gissning?
4 maj, 2022 12:32 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Solkatten: asså jag är ju helfinsk och uppväxt med mumin och samlar på muminmuggar och har en Ohälsosam attachment till alla ting mumin (sängkläder, nyckelringar, burkar, fick ett snusmumrikengosedjur av min kille i födelsedagspresent, vi har så mkt köksredskap med mumintema här hemma?) och har en mumintatuering (o tänkt göra minst en till) så jag kan ju kanske inte vara så speciellt opartisk här Skrivet av scarhead: Skrivet av Solkatten: vad i helvete säger du Tänker aldrig köpa något med Mumin iaf då jag hatar det programmet och alla dom karaktärerna haha. Tyckte inte ens om det när jag var liten. Känns som att jag är den ända. xD Får väl fortsätta kolla runt... Jag undviker gärna allt som har med Mumintrollen att göra. Själv förstår jag inte varför folk älskar det så mycket. Figurerna är ju skitläskiga och programmet är bara konstigt. Usch. Det här känns verkligen som en unpopular opinion haha. Folk kommer säkert att hata mig för detta. Omg! Vad många muminsaker du har! Älskar också Mumin! Har svårt att fatta att man inte kan tycka om det. x) fast när jag var liten så tyckte jag en del avsnitt var lite läskiga men nu är det bara mysigt. ^^ Har några muminböcker, muggar, en tavla, en burk bla! 4 maj, 2022 13:32 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Atira: Skrivet av scarhead: Skrivet av Solkatten: asså jag är ju helfinsk och uppväxt med mumin och samlar på muminmuggar och har en Ohälsosam attachment till alla ting mumin (sängkläder, nyckelringar, burkar, fick ett snusmumrikengosedjur av min kille i födelsedagspresent, vi har så mkt köksredskap med mumintema här hemma?) och har en mumintatuering (o tänkt göra minst en till) så jag kan ju kanske inte vara så speciellt opartisk här Skrivet av scarhead: Skrivet av Solkatten: vad i helvete säger du Tänker aldrig köpa något med Mumin iaf då jag hatar det programmet och alla dom karaktärerna haha. Tyckte inte ens om det när jag var liten. Känns som att jag är den ända. xD Får väl fortsätta kolla runt... Jag undviker gärna allt som har med Mumintrollen att göra. Själv förstår jag inte varför folk älskar det så mycket. Figurerna är ju skitläskiga och programmet är bara konstigt. Usch. Det här känns verkligen som en unpopular opinion haha. Folk kommer säkert att hata mig för detta. Omg! Vad många muminsaker du har! Älskar också Mumin! Har svårt att fatta att man inte kan tycka om det. x) fast när jag var liten så tyckte jag en del avsnitt var lite läskiga men nu är det bara mysigt. ^^ Har några muminböcker, muggar, en tavla, en burk bla! Jag är nog den sista personen som skulle köpa något Mumin relaterat haha så jag kommer inte att vara den som köper det till min brorson iaf. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 maj, 2022 14:41 |
|
mixMartina
Elev |
Skrivet av Bokhyllan: Skrivet av mixMartina: Har bokat tid för att tatuera mig?? aaaa vad spännande! vilket motiv blir det? Det ska bli en svart katt som viftar efter ett rött hjärta typ! Försökte länka till bilden, men funkade såklart inte >.< Like sand through the hourglass, so are the days of our lives 4 maj, 2022 16:32 |
|
Emmi
Prefekt |
hur sjukt att jag om 3 månader är ÅLÄNNING?! Mina grupper här hemma har skämt bort mej med presentkort och blommor medan mina arbetsgivare har hotat med dåliga arbetsintyg samtidigt som de säger de kommer sakna mig och jag får komma och arbeta så mycket jag vill när jag är hemma. Familjen delar på mina möbler och slåss om vem som ska ha min katt.
Jag är bara orimligt taggad pch tycker dagarna går allt för sakta dit.
4 maj, 2022 18:47 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen