@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Parva Fortemque
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Idag är det en månad tills jag tar studenten! omg grattis!!!!! och jag med!!!! www.kulturforeningennimbus.com 3 maj, 2022 08:54 |
|
Solkatten
Elev |
Den 4 juni ska jag gå på ett dop! Jag har dock ingen aning om vad jag ska köpa som doppresent! Jag har kollat runt lite online men det känns som det mest är vanliga saker som dom flesta brukar ge som tex någon filt, leksaker, gosedjur. Man vet ju inte vad andra kommer att köpa liksom. Jag tycker dessutom det hade varit roligt att köpa något som han skulle kunna ha kvar även när han blir äldre. Doppresent känns mer speciellt än födelsedagspresent liksom. Så svårt med presenter alltså.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 maj, 2022 10:11 |
|
Zora
Elev |
Skrivet av Solkatten: Vet exakt hur du känner.. Sitt i samma sits. min vän bjöd mig på sin dotters dop och jag vet i fan vad jag ska ge tösen.. Den första fick tallrik och bestik. men den här vet jag inte xDDen 4 juni ska jag gå på ett dop! Jag har dock ingen aning om vad jag ska köpa som doppresent! Jag har kollat runt lite online men det känns som det mest är vanliga saker som dom flesta brukar ge som tex någon filt, leksaker, gosedjur. Man vet ju inte vad andra kommer att köpa liksom. Jag tycker dessutom det hade varit roligt att köpa något som han skulle kunna ha kvar även när han blir äldre. Doppresent känns mer speciellt än födelsedagspresent liksom. Så svårt med presenter alltså. ![]()
3 maj, 2022 11:11 |
|
Lazarus
Prefekt |
Idag ska jag på hbtq+ -möte på UM, och sen ska jag gå en sväng och hänga upp några nya affischer på stan. Blir mysigt med en promenad, och jag hoppas det blir mysigt på mötet också. Behöver dock några lugna dagar känner jag... vilket inte lär hända på ett tag. Förutom helgen i alla fall!
3 maj, 2022 14:22 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av Solkatten: Den 4 juni ska jag gå på ett dop! Jag har dock ingen aning om vad jag ska köpa som doppresent! Jag har kollat runt lite online men det känns som det mest är vanliga saker som dom flesta brukar ge som tex någon filt, leksaker, gosedjur. Man vet ju inte vad andra kommer att köpa liksom. Jag tycker dessutom det hade varit roligt att köpa något som han skulle kunna ha kvar även när han blir äldre. Doppresent känns mer speciellt än födelsedagspresent liksom. Så svårt med presenter alltså. om de har nånstans att plantera det så kan en planta till typ ett äppelträd vara kul! så får det växa upp tillsammans med kusinen
3 maj, 2022 15:39 |
|
Klaestron
Elev |
3 maj, 2022 17:49 |
Minihäst
Elev |
Skrivet av Solkatten: till mina kusiner har vi köpt Mumin-fat och skål med samma motiv, har varit jätteuppskattat!Den 4 juni ska jag gå på ett dop! Jag har dock ingen aning om vad jag ska köpa som doppresent! Jag har kollat runt lite online men det känns som det mest är vanliga saker som dom flesta brukar ge som tex någon filt, leksaker, gosedjur. Man vet ju inte vad andra kommer att köpa liksom. Jag tycker dessutom det hade varit roligt att köpa något som han skulle kunna ha kvar även när han blir äldre. Doppresent känns mer speciellt än födelsedagspresent liksom. Så svårt med presenter alltså. another day, another slay 3 maj, 2022 17:51 |
|
Fjalar
Elev |
råkade gå förbi insläppet till en powermetalkonsert förut. less than 100 meter från mitt hus. jag gillar inte ens det bandet men fick ändå lite fomo
3 maj, 2022 21:02 |
|
mixMartina
Elev |
Har bokat tid för att tatuera mig??
Like sand through the hourglass, so are the days of our lives 3 maj, 2022 21:09 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Minihäst :Skrivet av Solkatten: till mina kusiner har vi köpt Mumin-fat och skål med samma motiv, har varit jätteuppskattat! Den 4 juni ska jag gå på ett dop! Jag har dock ingen aning om vad jag ska köpa som doppresent! Jag har kollat runt lite online men det känns som det mest är vanliga saker som dom flesta brukar ge som tex någon filt, leksaker, gosedjur. Man vet ju inte vad andra kommer att köpa liksom. Jag tycker dessutom det hade varit roligt att köpa något som han skulle kunna ha kvar även när han blir äldre. Doppresent känns mer speciellt än födelsedagspresent liksom. Så svårt med presenter alltså. Tänker aldrig köpa något med Mumin iaf då jag hatar det programmet och alla dom karaktärerna haha. Tyckte inte ens om det när jag var liten. Känns som att jag är den ända. xD Får väl fortsätta kolla runt... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 maj, 2022 09:41 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen