@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fjalar
Elev |
1 maj, 2022 22:25 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Fjalar: Skrivet av Solkatten: Jag såg den två gånger förra året. Jag som nästan aldrig kollar på serier annars. xD det är ju bra betyg! jag gillar bara att se korta serier så därför tipsade mina kompisar om den. och de varnade om att den inte är feelgood. Det är helt klart inte en feel good serie men spännande och inspirerande! Intressanta karaktärer. Man fastnar verkligen för den. Du måste berätta sedan vad du tyckte om den. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 maj, 2022 23:43 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Detta inlägg gav 2 poäng till Ravenclaw!
Idag är det Harry Potter-dagen! Hur ska ni fira?
Jag firar genom att öppna Klassrummet ikväll och samtidigt ha på en Harry Potter-film i bakgrunden! 2 maj, 2022 06:53 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Kattbjörn: Idag är det Harry Potter-dagen! Hur ska ni fira? Jag firar genom att öppna Klassrummet ikväll och samtidigt ha på en Harry Potter-film i bakgrunden! Fantastiskt initiativ!!!
2 maj, 2022 11:53 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kattbjörn: Idag är det Harry Potter-dagen! Hur ska ni fira? Jag firar genom att öppna Klassrummet ikväll och samtidigt ha på en Harry Potter-film i bakgrunden! När man har träning ikväll 19.30 och därmed missar klassrummet: ![]() 2 maj, 2022 16:10 |
|
Parva Fortemque
Elev |
hurrrrrr kan en människa skriva en debattartikel på 1000-2500 tecken som min skola kräver????? Är uppe i över dubbelt så mycket och har HÄLFTEN KVAR
www.kulturforeningennimbus.com 2 maj, 2022 18:47 |
|
Klaestron
Elev |
2 maj, 2022 18:58 |
|
Frivolt
Elev |
2 maj, 2022 21:51 |
|
Atira
Elev |
2 maj, 2022 23:00 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
3 maj, 2022 06:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen