@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
kommer aldrig glömma när jag bad om legitimation av en kille som ville köpa öl och han svarade, hetsigt o argt, att 'jag kom precis ut ur fängelset jag har inget leg'. jaha
28 apr, 2022 11:44 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Från att ha bott i storstad och inte haft något intresse för bil och körkort, till att nu påbörja processen så att ett körkort är klirrat innan årets slut? och sedan förarbevis för snöskoter inför nästa vintersäsong?
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 28 apr, 2022 19:18 |
|
imok
Elev |
28 apr, 2022 20:40 |
|
Solkatten
Elev |
Ingen skrev i den här tråden på hela dagen igår.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 apr, 2022 10:15 |
|
Leoney
Elev |
30 apr, 2022 13:03 |
|
Fjalar
Elev |
började titta på the Queen's Gambit igår
30 apr, 2022 16:07 |
|
Solkatten
Elev |
Jag såg den två gånger förra året. Jag som nästan aldrig kollar på serier annars. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 apr, 2022 19:06 |
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag såg den två gånger förra året. Jag som nästan aldrig kollar på serier annars. xD det är ju bra betyg! jag gillar bara att se korta serier så därför tipsade mina kompisar om den. och de varnade om att den inte är feelgood. 1 maj, 2022 19:27 |
|
Bokhyllan
Elev |
känner inte att jag har berättat tillräckligt om detta, så här får alla i IA också höra. förra lördagen var jag nämligen i köpenhamn för att se dodie (min favoritartist) spela där. gissa vad som händer när jag och tre andra står som första personer i kön?? dodie själv kommer fram och pratar med oss aaaaa det var så kul!
(jag ville först skriva detta i "Skryt här" men det är tydligen jag som skrivit sista inlägget där)
1 maj, 2022 20:00 |
|
Leoney
Elev |
1 maj, 2022 20:35 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen