@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
jag är så himla vårkär just nu!!! så taggad på ljusa kvällar och gröna träd och tunnare jackor och att kunna röra sig utomhus. trodde inte jag var som vilken vanlig människa som helst som blir påverkad av vädret men mental health suddenly improving över lite värme o sol? more likely than you think!
25 apr, 2022 23:01 |
|
lillamymin
Elev |
Min vovve vill inte lägga sig i sin hundkorg för där ligger en sko ivägen. Det var i alla fall inte jag som la dit den.
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 26 apr, 2022 20:57 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av lillamymin: Min vovve vill inte lägga sig i sin hundkorg för där ligger en sko ivägen. Det var i alla fall inte jag som la dit den. Det var säkert inte din hund som la den där heller! Mest troligt var det ett spöke Det var verkligen inte din hund, absolut inte! Finns ju inte på kartan! xD 26 apr, 2022 21:35 |
|
Lazarus
Prefekt |
I ett par månader har jag gått och sagt att jag ska lägga till ett förnamn (men behålla Alex som tilltalsnamn) och igår kväll, sådär halvt spontant ansökte jag.
Det fanns ett krav från min sida att behålla AKJ som initialer, pga att alla tre vattumän i den här familjen råkar ha just de här initialer. Min faster, jag, och min brorsdotter. Det är lite löjligt, men tyckte det skulle vara coolt att behålla som en tradition, typ. Några vänner, L och mamma fick hjälpa mig välja och rösta, haha. And I finally did it! Sen såg jag att jag fick brev/mejl på Kivra. Och... Spoiler: Tryck här för att visa!
27 apr, 2022 06:48 |
|
Leoney
Elev |
Skrivet av Lazarus: EEEEEPISKT, nice!!I ett par månader har jag gått och sagt att jag ska lägga till ett förnamn (men behålla Alex som tilltalsnamn) och igår kväll, sådär halvt spontant ansökte jag. Det fanns ett krav från min sida att behålla AKJ som initialer, pga att alla tre vattumän i den här familjen råkar ha just de här initialer. Min faster, jag, och min brorsdotter. Det är lite löjligt, men tyckte det skulle vara coolt att behålla som en tradition, typ. Några vänner, L och mamma fick hjälpa mig välja och rösta, haha. And I finally did it! Sen såg jag att jag fick brev/mejl på Kivra. Och... Spoiler: Tryck här för att visa! Amicis
27 apr, 2022 07:51 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: I ett par månader har jag gått och sagt att jag ska lägga till ett förnamn (men behålla Alex som tilltalsnamn) och igår kväll, sådär halvt spontant ansökte jag. Det fanns ett krav från min sida att behålla AKJ som initialer, pga att alla tre vattumän i den här familjen råkar ha just de här initialer. Min faster, jag, och min brorsdotter. Det är lite löjligt, men tyckte det skulle vara coolt att behålla som en tradition, typ. Några vänner, L och mamma fick hjälpa mig välja och rösta, haha. And I finally did it! Sen såg jag att jag fick brev/mejl på Kivra. Och... Spoiler: Tryck här för att visa! DET ÄR SÅ JÄKLA COOOLT ♥ ♥ !!!!!! FINALLY LIXOM ♥ 27 apr, 2022 18:46 |
|
Minihäst
Elev |
har ni nån tips på lek till 20+ pers som inte känner varandra så bra? det är till en cykelfest
another day, another slay 27 apr, 2022 19:59 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av Minihäst: har ni nån tips på lek till 20+ pers som inte känner varandra så bra? det är till en cykelfest tänker du en lära känna varandra-lek eller mer springa runt-lek?
27 apr, 2022 21:36 |
|
Minihäst
Elev |
mer springa runt! jag har fjärde stoppet så det kommer förhoppningsvis/antagligen vara rätt bra stämning redan
another day, another slay 27 apr, 2022 21:59 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av Minihäst: mer springa runt! jag har fjärde stoppet så det kommer förhoppningsvis/antagligen vara rätt bra stämning redan vad kul med en springa runt-lek! det finns ju såna där berättelser där några personer får en karaktär, några en annan karaktär osv. när karaktär A nämns i berättelsen ska alla som fått karaktär A springa snabbt ett varv runt gruppen (till exempel). det är den jag kommer på nu iaf. eller pepparkaksgubbarna!
27 apr, 2022 22:53 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen