Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Haha, gillar att ni typ bråkar om vem som är mitt största fan. Vad har jag gjort som är så speciellt? xD♥
14 okt, 2011 23:24 |
|
Borttagen
|
14 okt, 2011 23:26 |
|
Borttagen
|
JIHA! ♥
14 okt, 2011 23:26 |
|
kinshaw
Elev |
14 okt, 2011 23:27 |
|
Borttagen
|
14 okt, 2011 23:28 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha, gillar att ni typ bråkar om vem som är mitt största fan. Vad har jag gjort som är så speciellt? xD♥ Du har existerat, du existerar på mugglis, tja, och jag är ditt största fan. Och ingen annan. Alla andra, ni får vara små fans, men det är jag som springer upp på scenen och kramar min idol. Btw, Muggleposta någon? Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 14 okt, 2011 23:31 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av lillamymin: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Borttagen: VILL TRÄFFA DIG MED!! ♥ lillamymin: Aww, söta du ♥ Även mitt enda fan tror jag xd♥ Jag är ditt fan också ju!!! scarhead bra att du mår bättre ♥ Aww, fina ♥ Men JAG är hennes STÖRSTA FAN! omg, nu är det typ två veckor, sedan är man i STHLM efter fyra h tågfärd och så fr man träffa sina underbara små kusiner, OCH MUGGLISARNA!!! Muggleposta me like I vilken stad bor du då? Det tar nämligen 4 timmar för mig till stockholm med på ett ungefär
14 okt, 2011 23:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lillamymin: Skrivet av Borttagen: Haha, gillar att ni typ bråkar om vem som är mitt största fan. Vad har jag gjort som är så speciellt? xD♥ Du har existerat, du existerar på mugglis, tja, och jag är ditt största fan. Och ingen annan. Alla andra, ni får vara små fans, men det är jag som springer upp på scenen och kramar min idol. Btw, Muggleposta någon? Aww, vad gullig du är ♥ 14 okt, 2011 23:34 |
|
Minidjuret
Elev |
Jag vill muggleposta! 8D Är uttråkad D:
14 okt, 2011 23:35 |
|
kinshaw
Elev |
14 okt, 2011 23:36 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen