Privat mellan Ripadal och J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat mellan Ripadal och J_J
|
Borttagen
|
23 okt, 2015 20:59
|
|
Borttagen
|
Lola log
-så lite så, jag måste ju ta hand om min prins
sa hon mjukt
23 okt, 2015 21:02
|
|
Borttagen
|
Yami skrattade och sa.
- Japp, jag älskar dig Lola.
23 okt, 2015 21:05
|
|
Borttagen
|
Lola log emot honom
-Älskar dig med
sa hon och kolalde på hnom
-lägntar tills vi reser
sa hon nu
23 okt, 2015 21:08
|
|
Borttagen
|
Yami nickade och s.a.
- Jag ed.
23 okt, 2015 21:09
|
|
Borttagen
|
Lola log lite
-ska vi skriva upp saker typ mål?
fårgade hno
23 okt, 2015 21:11
|
|
Borttagen
|
Yami nickade och reste sig från golvet.
23 okt, 2015 21:19
|
|
Borttagen
|
Lola lgo och reser sig med.
-vi kanske kanskriva upp som att vart man vills
a hon
(ska logga utnu kommer igen kanske vid 21.45 ikväll)
23 okt, 2015 21:21
|
|
Borttagen
|
Yami nickade men sai nget
23 okt, 2015 21:24
|
|
Borttagen
|
Lola kollade på hobom oh log lite grann
-men hur lyckas du alltid ligga på golvet
sa hon
23 okt, 2015 21:53
|
Du får inte svara på den här tråden.