Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
( Vad fick du det ifrån?)
28 aug, 2013 17:37
|
|
Borttagen
|
28 aug, 2013 17:39
|
|
Borttagen
|
( Då går det inte  )
28 aug, 2013 17:40
|
|
Borttagen
|
(Du menar rakbladet!? Det hade han lagt i fickan tidigare)
28 aug, 2013 17:43
|
|
Borttagen
|
28 aug, 2013 17:45
|
|
Borttagen
|
28 aug, 2013 17:47
|
|
Borttagen
|
( Men jag vill veta! Allt som vi gör skriver vi )
28 aug, 2013 17:48
|
|
Borttagen
|
Okej förlåt då! Då gjorde han inte det)
28 aug, 2013 17:50
|
|
Borttagen
|
28 aug, 2013 17:52
|
|
Borttagen
|
28 aug, 2013 17:54
|
Du får inte svara på den här tråden.