(Prs) Mily och Niela
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Mily och Niela
|
Borttagen
|
" Om du vill veta vem som har tagit vampyrtjejens dagbok så är det Isak sa Mikael han såg Arians skugga i fönsteret han märkte att hon studerade en fjäder.
16 okt, 2013 15:52
|
|
Borttagen
|
jaså ? var det han ? sa Viktor inte så värst överaskat ändå
16 okt, 2013 15:53
|
|
Borttagen
|
" Ja det var han jag försökte ta boken för att ge tillbaka den men det gick inte, han kommer säkert bli arg om han får veta att jag berättat det här sa Mikael
16 okt, 2013 15:55
|
|
Borttagen
|
det tror jag med sa Viktor
16 okt, 2013 15:56
|
|
Borttagen
|
" Men jag är van att han är arg på min sa Mikael innan han gick in i skogen igen
16 okt, 2013 16:03
|
|
Borttagen
|
16 okt, 2013 16:04
|
|
Borttagen
|
" Hur försiktig jag än är råkar jag alltid illa ut sa Mikael han hoppades att isak inte viste det redan nu att han hade skvallrat eller vad man nu skulle kalla det.
16 okt, 2013 16:06
|
|
Borttagen
|
lycka till Mikael sa Viktor
16 okt, 2013 16:11
|
|
Borttagen
|
" Tack sa Mikael han såg sig om för att försäkra sig om att inga falkar hade spionerat
16 okt, 2013 16:12
|
|
Borttagen
|
Viktor gick tillbaka till huset
16 okt, 2013 16:16
|
Du får inte svara på den här tråden.