Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Jag har nu varit så duktig att se...ända till del fem på säsong ett! WOAW!
14 okt, 2012 14:33 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: skdjsjhfjshfjhsjhfsjh såg nyss klart säsong 1 tankar: Spoiler: Tryck här för att visa! Sounds good. QUINN! ailiiin OMG LITTLE NUMBERS!!!!!!!!! *dead* 14 okt, 2012 14:37 |
|
Victoire Weasly
Elev |
14 okt, 2012 14:38 |
|
ailiiin
Elev |
Stranger, bästaste, underbaraste awesomaste fanficen ever ♥
14 okt, 2012 14:40 |
|
EmahS
Elev |
![]() Jag älskar den och för alla som missat... http://open.spotify.com/user/emahs/playlist/42v0c239MjvpU3R9TKOj45 Lägg till 1-5 av dina favorit gleelåtar
14 okt, 2012 14:41 |
|
Stranger
Elev |
14 okt, 2012 14:45 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av EmahS: ![]() Jag älskar den och för alla som missat... http://open.spotify.com/user/emahs/playlist/42v0c239MjvpU3R9TKOj45 Lägg till 1-5 av dina favorit gleelåtar Haha, lyssnar mer på den är min egna spellista.. Stranger, nää, borde jag? Haha 14 okt, 2012 14:49 |
|
Stranger
Elev |
JA!! Omg, den är sååå bra! En klaine fanfic. Du har verkligen missat något. Jag lyssnar också på min egna eller Josses(Supermegafoxyawesomehot) spellista. :3 Har en Klaine feels lista och Josses är Kurtbastian feels lista. :3 14 okt, 2012 14:52 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Stranger: JA!! Omg, den är sååå bra! En klaine fanfic. Du har verkligen missat något. Jag lyssnar också på min egna eller Josses(Supermegafoxyawesomehot) spellista. :3 Har en Klaine feels lista och Josses är Kurtbastian feels lista. :3 Omg, hehe, ska läsa den nuuuuuu! :' Jag ska skapa en Klaine-lista.. efter jag kommit chocken.. snart.. heh 14 okt, 2012 14:56 |
|
Stranger
Elev |
14 okt, 2012 14:59 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen