Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tikis
Elev |
17 dec, 2012 19:46 |
|
LittleButterfly
Elev |
Hm, ingetdera egentligen, jag trillar på ändan när jag åker skridskor och kör in i folk när jag åker skidor. Men måste jag välja får det bli skridskor.
17 dec, 2012 19:49 |
|
Borttagen
|
Skidor, fast jag gillar skridskor också
17 dec, 2012 23:02 |
|
Sirius_Musta
Elev |
18 dec, 2012 16:20 |
|
Incendio
Elev |
Skidor! Älskar att åka längdskidor!
18 dec, 2012 18:21 |
|
Starbuck
Elev |
18 dec, 2012 18:46 |
|
Borttagen
|
Skidor
Slalom är superkul 18 dec, 2012 21:13 |
|
Viethina
Elev |
Skidor, slalom då. Skridskor dödar fötter och ben, seriöst
Man av Stål, Fader av Guld http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34739&page=1#p2219271 Regrets Collect Like Old Friends SV http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34672&page=1#p2212091 18 dec, 2012 21:17 |
|
Queen Boo
Elev |
hallå??? artonde?
inte för att va dum() jag är jättecoolig älska mig plz 18 dec, 2012 21:26 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag ber om ursäkt för att jag inte skriver nya frågor riktigt varje dag, men det beror på att jag då och då inte riktigt har tid med detta. Hur som helst fattar jag inte varför så himla många är helt sålda på skridskor. Precis som någon sade får man jätteont i fötterna av dem. Fast jag tycker att det är roligare med skridskor nu än när jag var liten iaf. Ändå tänker jag välja skidor eftersom det känns skonsammare och eftersom det faktiskt är lite roligare. Och inte lika läskigt (om man åker på sjön är det faktiskt lite läskigt med skridskor, tycker jag). Resultat i frågan "skridskor eller skidor?": 26-17 till skridskor Obs! Ny fråga i första inlägget! 19 dec, 2012 08:14 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen