@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
asså asdfghakkdnhghmn jag stöör mig på sverige !
Youngblood är kärlek. ♥ 3 mar, 2012 21:55 |
|
Borttagen
|
Ska förklara sims 3 för en i min klass.. jättekuuhl.. noooot!
candycookie: DU ÄR BARA BÄST.. ÄNTLIGEN NÅGON SOM GILLAR YOUNGBLOOD! KFSJDKFKSDKJLDKGNU YAAAY! 3 mar, 2012 21:56
Detta inlägg ändrades senast 2012-03- 3 kl. 22:00
|
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av leumas vän: Skrivet av scarhead: Skrivet av leumas vän: ofc, hur annars? Skrivet av scarhead: tur att min mobil är laddad med pengar, kan jag rösta för fullt på Ulrik Munther och DBA sen 8D Ska du rösta 50-50 då eller? 100 på Dead by April. Ulrik har ändå ingen chans att vinna. *trycka på tummen* "Du kan inte rösta på fler inlägg idag!" FUUU -.-' Jaha. 3 mar, 2012 22:00 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av leumas vän: Skrivet av scarhead: Skrivet av leumas vän: ofc, hur annars? Skrivet av scarhead: tur att min mobil är laddad med pengar, kan jag rösta för fullt på Ulrik Munther och DBA sen 8D Ska du rösta 50-50 då eller? 100 på Dead by April. Ulrik har ändå ingen chans att vinna. *trycka på tummen* "Du kan inte rösta på fler inlägg idag!" FUUU -.-' Midnatt snart 3 mar, 2012 22:01 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av leumas vän: Skrivet av linnvendela: Skrivet av leumas vän: Skrivet av scarhead: Skrivet av leumas vän: ofc, hur annars? Skrivet av scarhead: tur att min mobil är laddad med pengar, kan jag rösta för fullt på Ulrik Munther och DBA sen 8D Ska du rösta 50-50 då eller? 100 på Dead by April. Ulrik har ändå ingen chans att vinna. *trycka på tummen* "Du kan inte rösta på fler inlägg idag!" FUUU -.-' Midnatt snart Men haha... Jaha. 3 mar, 2012 22:02 |
|
Borttagen
|
Asså.. Jag misstolkar sean banans låt.. Jag bara... -.-'
3 mar, 2012 22:06 |
|
joel9324
Elev |
Youngblood måste vinna, men vill också att Loreen och David Lindgren ska vinna, detta kan bli svårt..
3 mar, 2012 22:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av joel9324: Youngblood måste vinna, men vill också att Loreen och David Lindgren ska vinna, detta kan bli svårt.. Joel, youngblood har åkt ut ^^ 3 mar, 2012 22:11 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av joel9324: Youngblood måste vinna, men vill också att Loreen och David Lindgren ska vinna, detta kan bli svårt.. Joel, youngblood har åkt ut ^^ har dem!!?? Jag hänger inte med..
3 mar, 2012 22:13 |
|
Borttagen
|
3 mar, 2012 22:16 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen