@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
95mas
Elev |
Anledningen till att Sean åkte ut var att dem flesta som skulle röstat på honom hade gått och lagt sig.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
3 mar, 2012 21:39 |
|
Borttagen
|
^Varsegod!
3 mar, 2012 21:39 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av scarhead: tur att min mobil är laddad med pengar, kan jag rösta för fullt på Ulrik Munther och DBA sen 8D Ska du rösta 50-50 då eller? I övrigt så kan jag väl säga att detta är 5000 inlägg. Höhö. Så här är lite av mina favoritgifs XD : 3 mar, 2012 21:39 |
|
scarhead
Lärare |
Sean Banan hade seriöst varit bättre än Thorsten, jag gillade lite av Seans låt medan allt jag sa när Thorsten var på var ''NEJ NU SKA ANNAN MUSIK ÖVERRÖSTA HONOM GOD NO''.
3 mar, 2012 21:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^Varsegod! Tack där! 3 mar, 2012 21:40 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av leumas vän: ofc, hur annars? Skrivet av scarhead: tur att min mobil är laddad med pengar, kan jag rösta för fullt på Ulrik Munther och DBA sen 8D Ska du rösta 50-50 då eller? 3 mar, 2012 21:46 |
|
Prue
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Prue: Hade lagat middag, hann ta 1 tugga och sedan tappade jag allt på golvet. Seriöst. Och nu gråter jag för att jag är så himla hungrig och inte har någon mer ~mat~ hemma, bara typ mackor osv. Orkar inte ställa mig och laga något ordentligt som tar tid men jag vill ha maaaat :c varm, go, mat. Ååh.. vad tråkigt Varför skrev du det? Nu tycker jag ju också synd om dig... Behövde skriva av mig, tänkte att någon annan kanske kunde få ut ett gott skratt åt tanken på mig stolt över att ha lagat mat för att sedan tappa den på golvet? xD det var rätt komiskt men blev så ledsen haha, har otur ibland. pms hjälper inte :c 3 mar, 2012 21:51 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av leumas vän: ofc, hur annars? Skrivet av scarhead: tur att min mobil är laddad med pengar, kan jag rösta för fullt på Ulrik Munther och DBA sen 8D Ska du rösta 50-50 då eller? 100 på Dead by April. Ulrik har ändå ingen chans att vinna. 3 mar, 2012 21:53 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Prue: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Prue: Hade lagat middag, hann ta 1 tugga och sedan tappade jag allt på golvet. Seriöst. Och nu gråter jag för att jag är så himla hungrig och inte har någon mer ~mat~ hemma, bara typ mackor osv. Orkar inte ställa mig och laga något ordentligt som tar tid men jag vill ha maaaat :c varm, go, mat. Ååh.. vad tråkigt Varför skrev du det? Nu tycker jag ju också synd om dig... Behövde skriva av mig, tänkte att någon annan kanske kunde få ut ett gott skratt åt tanken på mig stolt över att ha lagat mat för att sedan tappa den på golvet? xD det var rätt komiskt men blev så ledsen haha, har otur ibland. pms hjälper inte :c naw, stackars dig, det där har hänt mig oxå, men då med mackor på morgonen när man stressar och inte hinner ta en ny! </3
3 mar, 2012 21:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: I övrigt så kan jag väl säga att detta är 5000 inlägg. Höhö. Så här är lite av mina favoritgifs XD : Grattis ! ^.^ 3 mar, 2012 21:54 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen