@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
6100 INLÄGG!
3 mar, 2012 21:30 |
|
Prue
Elev |
Hade lagat middag, hann ta 1 tugga och sedan tappade jag allt på golvet. Seriöst. Och nu gråter jag för att jag är så himla hungrig och inte har någon mer ~mat~ hemma, bara typ mackor osv. Orkar inte ställa mig och laga något ordentligt som tar tid men jag vill ha maaaat :c varm, go, mat.
3 mar, 2012 21:31 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: oh, fuck yeah! *high five*Skrivet av scarhead: tur att min mobil är laddad med pengar, kan jag rösta för fullt på Ulrik Munther och DBA sen 8D Matilda, du och jag har ju samma smak både gällande killar OCH musik. *High fice* 3 mar, 2012 21:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Prue: Hade lagat middag, hann ta 1 tugga och sedan tappade jag allt på golvet. Seriöst. Och nu gråter jag för att jag är så himla hungrig och inte har någon mer ~mat~ hemma, bara typ mackor osv. Orkar inte ställa mig och laga något ordentligt som tar tid men jag vill ha maaaat :c varm, go, mat. Ååh.. vad tråkigt Varför skrev du det? Nu tycker jag ju också synd om dig... 3 mar, 2012 21:33 |
|
Borttagen
|
3 mar, 2012 21:34 |
|
scarhead
Lärare |
men WHAT THE FUCK
WHAT VADÅ THORSTEN VIDARE VA nu ska jag sätta mig och sura. fast annars hade Sean gått vidare... idk man. 3 mar, 2012 21:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: men WHAT THE FUCK WHAT VADÅ THORSTEN VIDARE VA nu ska jag sätta mig och sura. fast annars hade Sean gått vidare... idk man. Heldre Sean än Thorsten... 3 mar, 2012 21:35 |
|
Hermia
Elev |
^Ja, hur i Malfoy Manor kunde Torsten Flink gå vidare? Gode Godric, vad ska Christer Björkman säga?
Sean var så mycket bättre Once a MADling, always a MADling 3 mar, 2012 21:37 |
|
EmahS
Elev |
Mår dåligt.
Jag har medvetet slösat pengar på Sean Banan, och om 1 vecka kommer jag behöva genomlida att se både Thorsten Flinck OCH Björn Ranelid live, samma kväll. Hade det inte varit för att jag ska hämta brossan på fest ikväll hade jag gått och lagt mig nu, och hoppats på att detta bara var en mardröm.
3 mar, 2012 21:37 |
|
Borttagen
|
Någon som vill ge mig mitt 300 plus?
3 mar, 2012 21:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen