Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 2914 2915 2916 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag gillar inte timotej, jag gillar inte timotej, jag gillar inte timotej, jag gillar inte timotej...

Nej, usch och fy för melodifestival- musik

Do mean 'fy för alla utom Ulrik Munther-Dead by April-Loreen-Molly-och-Danny-melodifestivalmusik' ?

Yep, everything.

3 mar, 2012 21:17

scarhead
Lärare

Avatar


tur att min mobil är laddad med pengar, kan jag rösta för fullt på Ulrik Munther och DBA sen 8D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

3 mar, 2012 21:20

linnvendela
Elev

Avatar


Andra chansen suger.
Sean Banan - Kungen över p12or och dagisbarn
Youngblood - Tondöva
Timoteij - ... Töntar...
Thorsten - Behöver jag ens säga något?

Jag funderar på att slänga Tvn i marken.

Jaha.

3 mar, 2012 21:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av linnvendela:
Andra chansen suger.
Sean Banan - Kungen över p12or och dagisbarn
Youngblood - Tondöva
Timoteij - ... Töntar...
Thorsten - Behöver jag ens säga något?

Jag funderar på att slänga Tvn i marken.

Bra sagt.

3 mar, 2012 21:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av scarhead:
tur att min mobil är laddad med pengar, kan jag rösta för fullt på Ulrik Munther och DBA sen 8D

Matilda, du och jag har ju samma smak både gällande killar OCH musik. *High fice*

3 mar, 2012 21:27

linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av linnvendela:
Andra chansen suger.
Sean Banan - Kungen över p12or och dagisbarn
Youngblood - Tondöva
Timoteij - ... Töntar...
Thorsten - Behöver jag ens säga något?

Jag funderar på att slänga Tvn i marken.

Bra sagt.

Jag bara undrar... Var tog den bra musiken vägen?

Jaha.

3 mar, 2012 21:28

Borttagen

Avatar


Jag gråter.. seriöst..

Ed Sheeran står just nu på Strand i Stockholm och spelar på sin fina gitarr och jag är inte där och Youngblood gick inte vidare till final..

Nä people.. behöver en kram just nu..

3 mar, 2012 21:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av linnvendela:
Andra chansen suger.
Sean Banan - Kungen över p12or och dagisbarn
Youngblood - Tondöva
Timoteij - ... Töntar...
Thorsten - Behöver jag ens säga något?

Jag funderar på att slänga Tvn i marken.

Bra sagt.

Jag bara undrar... Var tog den bra musiken vägen?

Den bara försvan... OwO

3 mar, 2012 21:29

95mas
Elev

Avatar


Helt rätt att Sean Banan åker ut.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi47.tinypic.com%2Fpvwy8.jpg Alltid Redo. Läs min FF "Den bortglömde marodören"

3 mar, 2012 21:29

linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av linnvendela:
Andra chansen suger.
Sean Banan - Kungen över p12or och dagisbarn
Youngblood - Tondöva
Timoteij - ... Töntar...
Thorsten - Behöver jag ens säga något?

Jag funderar på att slänga Tvn i marken.

Bra sagt.

Jag bara undrar... Var tog den bra musiken vägen?

Den bara försvan... OwO

Nej, den är i min mobil ^^

Jaha.

3 mar, 2012 21:30

1 2 3 ... 2914 2915 2916 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.