@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag gillar inte timotej, jag gillar inte timotej, jag gillar inte timotej, jag gillar inte timotej... Nej, usch och fy för melodifestival- musik Do mean 'fy för alla utom Ulrik Munther-Dead by April-Loreen-Molly-och-Danny-melodifestivalmusik' ? Yep, everything. 3 mar, 2012 21:17 |
|
scarhead
Lärare |
3 mar, 2012 21:20 |
|
linnvendela
Elev |
Andra chansen suger.
Sean Banan - Kungen över p12or och dagisbarn Youngblood - Tondöva Timoteij - ... Töntar... Thorsten - Behöver jag ens säga något? Jag funderar på att slänga Tvn i marken. Jaha. 3 mar, 2012 21:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Andra chansen suger. Sean Banan - Kungen över p12or och dagisbarn Youngblood - Tondöva Timoteij - ... Töntar... Thorsten - Behöver jag ens säga något? Jag funderar på att slänga Tvn i marken. Bra sagt. 3 mar, 2012 21:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: tur att min mobil är laddad med pengar, kan jag rösta för fullt på Ulrik Munther och DBA sen 8D Matilda, du och jag har ju samma smak både gällande killar OCH musik. *High fice* 3 mar, 2012 21:27 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Andra chansen suger. Sean Banan - Kungen över p12or och dagisbarn Youngblood - Tondöva Timoteij - ... Töntar... Thorsten - Behöver jag ens säga något? Jag funderar på att slänga Tvn i marken. Bra sagt. Jag bara undrar... Var tog den bra musiken vägen? Jaha. 3 mar, 2012 21:28 |
|
Borttagen
|
Jag gråter.. seriöst..
Ed Sheeran står just nu på Strand i Stockholm och spelar på sin fina gitarr och jag är inte där och Youngblood gick inte vidare till final.. Nä people.. behöver en kram just nu.. 3 mar, 2012 21:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Andra chansen suger. Sean Banan - Kungen över p12or och dagisbarn Youngblood - Tondöva Timoteij - ... Töntar... Thorsten - Behöver jag ens säga något? Jag funderar på att slänga Tvn i marken. Bra sagt. Jag bara undrar... Var tog den bra musiken vägen? Den bara försvan... OwO 3 mar, 2012 21:29 |
|
95mas
Elev |
3 mar, 2012 21:29 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Andra chansen suger. Sean Banan - Kungen över p12or och dagisbarn Youngblood - Tondöva Timoteij - ... Töntar... Thorsten - Behöver jag ens säga något? Jag funderar på att slänga Tvn i marken. Bra sagt. Jag bara undrar... Var tog den bra musiken vägen? Den bara försvan... OwO Nej, den är i min mobil ^^ Jaha. 3 mar, 2012 21:30 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen