@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Alice...: ja Går wildkids fortfarande?! o.o jag tittade genom alla avsnitt tack vare en gåva från Gud, med namnet Kasper Rydberg. 3 mar, 2012 21:02 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Alice...: ja Går wildkids fortfarande?! o.o jag tittade genom alla avsnitt tack vare en gåva från Gud, med namnet Kasper Rydberg. wtf?! har det gått i typ 5 år eller har det varit en paus emellan?
3 mar, 2012 21:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: DANIEL ADAMS-RAY. PETTER. VERONICA MAGGIO. DEAD BY APRIL. ULRIK MUNTHER.Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: käre LeeGordan, nu har vi absolut inte samma smak i musik då du avskyr precis alla artister jag älskar med hela mitt hjärta och jag hade skällt på dig om jag inte respekterade andras åsikter, dom jag gör. Molly- vem är det? Danny- Nej, han vinner inte. Loreen- Öhm, nej. Ulrik Munther- Absolut inte. Dead by April- USCH! Top Cats- Jag gillar typ inte svensk musik. Den ända bra musik som finns är Coldplay, Coldplay, Coldplay, Coldplay, Coldplay, Coldplay, Coldplay, Coldplay, COLDPLAY FTW! ![]() ![]() ![]() Coldplay, until the very end ♥ enda svenska artisterna jag gillar, sen blir det lite blandad med 1D, Coldplay och Paramore. ♥ YES MINA KAMERABATTERIER ÄR FÄRDIGLADDADE har faktiskt en skiva med Daniel Adams-Ray, han är ju okej... tyckte bättre om han förut xD Veronica Maggio är väl sådär... Sen lyssnade jag mycket på Hoffmaestro förut också. Men nu gäller COLDPLAY♥ Oj... Glömde nästan OLIVER BOYD AND THE REMEMBRALLS! ♥ 3 mar, 2012 21:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: HERREGUD DU ÄR TYP MIN SOULMATE GÄLLANDE DETTASkrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: samma sak, fast Matilda både dog för att hon drömmer om Kasper efter att ha sett varenda Wild Kids-avsnitt och har totalt blivit förälskad i pojken och grät när han grät och dog när han log. Skrivet av scarhead: Det var en gång en flicka vid namnet Matilda som tittade på Melodifestivalen, men alla sög så hon gick och lyssnade på Ulrik Munther och grät och dog av fangirling. Slut. Det var en gång en flicka som hette Erica. Hon gjorde samma fel som Matilda. Fast hennes ögon tårades både av musiken och av snyggheten på denna kille vid namn Kasper Rydberg. ![]() Slut. Erica satt hela tiden under programmets gång och förklarade för sin lillasyster att Kaser var awesome och att han itne skulle släppa. Det gjorde han inte. Det var bara det att den andra inte heller gjorde det. så fort Kasper började gråta, började Matilda gråta och ville krama om honom men han bor för långt bort så hon får sitta helt ensam och gråta. Matilda hejade på Lejonen tack vare Kasper. Ja med fast jag har alltid hejat på lejonen xD btw, det är abra ett avsnitt kvar - när björnarna är i afrika. Jag skrattar ihjäl mig åt att sean går runt och bär på 'Estelle' 3 mar, 2012 21:09 |
|
Borttagen
|
Okej.. jag har lust att gråta sönder bara för att Marcus var så himla ledsen efter att de inte gick vidare till final.. jag klarar inte det här </3
3 mar, 2012 21:12 |
|
Borttagen
|
Jag gillar inte timotej, jag gillar inte timotej, jag gillar inte timotej, jag gillar inte timotej...
3 mar, 2012 21:13 |
|
scarhead
Lärare |
3 mar, 2012 21:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag gillar inte timotej, jag gillar inte timotej, jag gillar inte timotej, jag gillar inte timotej... Nej, usch och fy för melodifestival- musik 3 mar, 2012 21:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag gillar inte timotej, jag gillar inte timotej, jag gillar inte timotej, jag gillar inte timotej... Nej, usch och fy för melodifestival- musik Do mean 'fy för alla utom Ulrik Munther-Dead by April-Loreen-Molly-och-Danny-melodifestivalmusik' ? 3 mar, 2012 21:16 |
|
Borttagen
|
MARCUS LER, MARCUS SLUTA LEEE, SLUTA LEEEE.. JAG DÖR.. GUYS! HAN ÄR GLAD IGEN, HAN ÄR JÄTTE GLAAAAD JUUEEEEE! ♥
3 mar, 2012 21:17 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen