@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: samma sak, fast Matilda både dog för att hon drömmer om Kasper efter att ha sett varenda Wild Kids-avsnitt och har totalt blivit förälskad i pojken och grät när han grät och dog när han log. Skrivet av scarhead: Det var en gång en flicka vid namnet Matilda som tittade på Melodifestivalen, men alla sög så hon gick och lyssnade på Ulrik Munther och grät och dog av fangirling. Slut. Det var en gång en flicka som hette Erica. Hon gjorde samma fel som Matilda. Fast hennes ögon tårades både av musiken och av snyggheten på denna kille vid namn Kasper Rydberg. ![]() Slut. Erica satt hela tiden under programmets gång och förklarade för sin lillasyster att Kaser var awesome och att han itne skulle släppa. Det gjorde han inte. Det var bara det att den andra inte heller gjorde det. 3 mar, 2012 20:51 |
|
Borttagen
|
Om ni ändå pratar om att fangirla så... det fanns en gång en tjej som hette Alice, och hon lyckades förälska sig i varje ond karaktär som Ralph Fiennes spelade, hon fangirlar Ralph som antagligen ingen annan (okej, förutom MizzNina då
Hon dör lite inuti varje gång hon hör hans röst. 3 mar, 2012 20:53 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: DANIEL ADAMS-RAY. PETTER. VERONICA MAGGIO. DEAD BY APRIL. ULRIK MUNTHER.Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: käre LeeGordan, nu har vi absolut inte samma smak i musik då du avskyr precis alla artister jag älskar med hela mitt hjärta och jag hade skällt på dig om jag inte respekterade andras åsikter, dom jag gör. Molly- vem är det? Danny- Nej, han vinner inte. Loreen- Öhm, nej. Ulrik Munther- Absolut inte. Dead by April- USCH! Top Cats- Jag gillar typ inte svensk musik. Den ända bra musik som finns är Coldplay, Coldplay, Coldplay, Coldplay, Coldplay, Coldplay, Coldplay, Coldplay, COLDPLAY FTW! ![]() ![]() ![]() Coldplay, until the very end ♥ enda svenska artisterna jag gillar, sen blir det lite blandad med 1D, Coldplay och Paramore. ♥ YES MINA KAMERABATTERIER ÄR FÄRDIGLADDADE 3 mar, 2012 20:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: DANIEL ADAMS-RAY. PETTER. VERONICA MAGGIO. DEAD BY APRIL. ULRIK MUNTHER.Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: käre LeeGordan, nu har vi absolut inte samma smak i musik då du avskyr precis alla artister jag älskar med hela mitt hjärta och jag hade skällt på dig om jag inte respekterade andras åsikter, dom jag gör. Molly- vem är det? Danny- Nej, han vinner inte. Loreen- Öhm, nej. Ulrik Munther- Absolut inte. Dead by April- USCH! Top Cats- Jag gillar typ inte svensk musik. Den ända bra musik som finns är Coldplay, Coldplay, Coldplay, Coldplay, Coldplay, Coldplay, Coldplay, Coldplay, COLDPLAY FTW! ![]() ![]() ![]() Coldplay, until the very end ♥ enda svenska artisterna jag gillar, sen blir det lite blandad med 1D, Coldplay och Paramore. ♥ YES MINA KAMERABATTERIER ÄR FÄRDIGLADDADE har faktiskt en skiva med Daniel Adams-Ray, han är ju okej... tyckte bättre om han förut xD Veronica Maggio är väl sådär... Sen lyssnade jag mycket på Hoffmaestro förut också. Men nu gäller COLDPLAY♥ 3 mar, 2012 20:55 |
|
Borttagen
|
MARCUUUUUUUUUUUUUUUUS, MARCUUUS, MARCUS! GIFT DIG MED MIG, JAG BRYR MIG INTE OM DU ÄR SJU ÅR ÄLDRE ÄN MIG, GIFT DIG MED MIG! NU!
3 mar, 2012 20:57 |
|
Borttagen
|
BioWare, if Joker isn't a romance option in Mass Effect 3, I'll break my arms at you.
5 dagar kvar o.O 3 mar, 2012 20:57
Detta inlägg ändrades senast 2012-03- 3 kl. 20:58
|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: HERREGUD DU ÄR TYP MIN SOULMATE GÄLLANDE DETTASkrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: samma sak, fast Matilda både dog för att hon drömmer om Kasper efter att ha sett varenda Wild Kids-avsnitt och har totalt blivit förälskad i pojken och grät när han grät och dog när han log. Skrivet av scarhead: Det var en gång en flicka vid namnet Matilda som tittade på Melodifestivalen, men alla sög så hon gick och lyssnade på Ulrik Munther och grät och dog av fangirling. Slut. Det var en gång en flicka som hette Erica. Hon gjorde samma fel som Matilda. Fast hennes ögon tårades både av musiken och av snyggheten på denna kille vid namn Kasper Rydberg. ![]() Slut. Erica satt hela tiden under programmets gång och förklarade för sin lillasyster att Kaser var awesome och att han itne skulle släppa. Det gjorde han inte. Det var bara det att den andra inte heller gjorde det. så fort Kasper började gråta, började Matilda gråta och ville krama om honom men han bor för långt bort så hon får sitta helt ensam och gråta. Matilda hejade på Lejonen tack vare Kasper. 3 mar, 2012 20:57 |
|
Borttagen
|
Trololololololololololo...
3 PLUS KVAR TILL 300 PLUS! *HAPPY* 3 mar, 2012 21:00 |
|
Alice...
Elev |
3 mar, 2012 21:00 |
|
Borttagen
|
3 mar, 2012 21:02 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen