@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har en dilemma - stanna uppe och egentligen inte göra någonting, eller somna till Ralphs röst nu och vakna någonstans där runt fyra, fem på morgonen?
3 mar, 2012 20:45 |
|
Alice...
Elev |
3 mar, 2012 20:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Det var en gång en flicka vid namnet Matilda som tittade på Melodifestivalen, men alla sög så hon gick och lyssnade på Ulrik Munther och grät och dog av fangirling. Slut. YOUNGBLOOD SJUNGER JU SNART KVINNA! DU MÅSTE TITTA, JAG TVINGAR DIG! 3 mar, 2012 20:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Det var en gång en flicka vid namnet Matilda som tittade på Melodifestivalen, men alla sög så hon gick och lyssnade på Ulrik Munther och grät och dog av fangirling. Slut. Det var en gång en flicka som hette Erica. Hon gjorde samma fel som Matilda. Fast hennes ögon tårades både av musiken och av snyggheten på denna kille vid namn Kasper Rydberg. ![]() Slut. 3 mar, 2012 20:47 |
|
Borttagen
|
Allt blir mer awesome på engelska 3 mar, 2012 20:47 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: käre LeeGordan, nu har vi absolut inte samma smak i musik då du avskyr precis alla artister jag älskar med hela mitt hjärta och jag hade skällt på dig om jag inte respekterade andras åsikter, dom jag gör. Molly- vem är det? Danny- Nej, han vinner inte. Loreen- Öhm, nej. Ulrik Munther- Absolut inte. Dead by April- USCH! Top Cats- 3 mar, 2012 20:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tv:n hackade sig själv. MITT I PAPPAS FAVIRITBIDRAG ! timotej -.-' Usch och fy för Timoteij Asså. nu undrar jag vilka du egentligen gillar i melodifestivalen ? Lotta och Christer ? Thorsten Flinck ? Answer me guy ! XD Kollar inte på Melodifestivalen ._. Men den bästa låt jag har hört från Melodifestivalen i år är nog Top Cats Grattis till dig. Dem gick vidare till semi mellan dem och timotej står det nu. Top Cats kommer säkert att vinna allt! Nja. Om man ränkar vinna att komma efter Ulrik, Dead by April, Loreen, Molly och Danny. Så, ja. Vinna, sjätteplats. Kärt barn har många namn xD Molly- vem är det? Danny- Nej, han vinner inte. Loreen- Öhm, nej. Ulrik Munther- Absolut inte. Dead by April- USCH! Top Cats- Molly Sandén. Som har världens finaste text. Men Joel har inget hjärta så han förstår sig inte på sånt. Han tror att livet går ut på Rocka Billy-musik. Jag ser inget hopp för den här pojken 3 mar, 2012 20:48 |
|
Alice...
Elev |
3 mar, 2012 20:50 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: samma sak, fast Matilda både dog för att hon drömmer om Kasper efter att ha sett varenda Wild Kids-avsnitt och har totalt blivit förälskad i pojken och grät när han grät och dog när han log. Skrivet av scarhead: Det var en gång en flicka vid namnet Matilda som tittade på Melodifestivalen, men alla sög så hon gick och lyssnade på Ulrik Munther och grät och dog av fangirling. Slut. Det var en gång en flicka som hette Erica. Hon gjorde samma fel som Matilda. Fast hennes ögon tårades både av musiken och av snyggheten på denna kille vid namn Kasper Rydberg. ![]() Slut. 3 mar, 2012 20:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: käre LeeGordan, nu har vi absolut inte samma smak i musik då du avskyr precis alla artister jag älskar med hela mitt hjärta och jag hade skällt på dig om jag inte respekterade andras åsikter, dom jag gör. Molly- vem är det? Danny- Nej, han vinner inte. Loreen- Öhm, nej. Ulrik Munther- Absolut inte. Dead by April- USCH! Top Cats- Jag gillar typ inte svensk musik. Den ända bra musik som finns är Coldplay, Coldplay, Coldplay, Coldplay, Coldplay, Coldplay, Coldplay, Coldplay, COLDPLAY FTW! ![]() ![]() ![]() ![]() Coldplay, until the very end ♥ 3 mar, 2012 20:51 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen