Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 2910 2911 2912 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


NÅGON MÅSTE MUGGLISPOSTA MED MIG!

Bara för att jag varit inaktiv hela veckan och hade 20 Mugglispost i min inkorg när jag loggade in.. hmm..

3 mar, 2012 20:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Tv:n hackade sig själv. MITT I PAPPAS FAVIRITBIDRAG ! timotej -.-'

Usch och fy för Timoteij

Asså. nu undrar jag vilka du egentligen gillar i melodifestivalen ? Lotta och Christer ? Thorsten Flinck ? Answer me guy ! XD

3 mar, 2012 20:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Tv:n hackade sig själv. MITT I PAPPAS FAVIRITBIDRAG ! timotej -.-'

Usch och fy för Timoteij

Asså. nu undrar jag vilka du egentligen gillar i melodifestivalen ? Lotta och Christer ? Thorsten Flinck ? Answer me guy ! XD

Kollar inte på Melodifestivalen ._.
Men den bästa låt jag har hört från Melodifestivalen i år är nog Top Cats

3 mar, 2012 20:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Tv:n hackade sig själv. MITT I PAPPAS FAVIRITBIDRAG ! timotej -.-'

Usch och fy för Timoteij

Asså. nu undrar jag vilka du egentligen gillar i melodifestivalen ? Lotta och Christer ? Thorsten Flinck ? Answer me guy ! XD

Kollar inte på Melodifestivalen ._.
Men den bästa låt jag har hört från Melodifestivalen i år är nog Top Cats

Grattis till dig. Dem gick vidare till semi mellan dem och timotej står det nu.

3 mar, 2012 20:39

Borttagen

Avatar


FÖR JAG RESER MEJ IGÄÄÄHN, JAG JAG RESER MEJJ IGÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHN!

3 mar, 2012 20:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Tv:n hackade sig själv. MITT I PAPPAS FAVIRITBIDRAG ! timotej -.-'

Usch och fy för Timoteij

Asså. nu undrar jag vilka du egentligen gillar i melodifestivalen ? Lotta och Christer ? Thorsten Flinck ? Answer me guy ! XD

Kollar inte på Melodifestivalen ._.
Men den bästa låt jag har hört från Melodifestivalen i år är nog Top Cats

Grattis till dig. Dem gick vidare till semi mellan dem och timotej står det nu.

Top Cats kommer säkert att vinna allt!

3 mar, 2012 20:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Tv:n hackade sig själv. MITT I PAPPAS FAVIRITBIDRAG ! timotej -.-'

Usch och fy för Timoteij

Asså. nu undrar jag vilka du egentligen gillar i melodifestivalen ? Lotta och Christer ? Thorsten Flinck ? Answer me guy ! XD

Kollar inte på Melodifestivalen ._.
Men den bästa låt jag har hört från Melodifestivalen i år är nog Top Cats

Grattis till dig. Dem gick vidare till semi mellan dem och timotej står det nu.

Top Cats kommer säkert att vinna allt!

Nja. Om man ränkar vinna att komma efter Ulrik, Dead by April, Loreen, Molly och Danny. Så, ja. Vinna, sjätteplats. Kärt barn har många namn xD

3 mar, 2012 20:42

Borttagen

Avatar


Jag föredrar Torsken före Lotta Sjögren och Christer Engberg.. eller hur var det nu igen?

3 mar, 2012 20:44

Detta inlägg ändrades senast 2012-03- 3 kl. 20:45
Antal ändringar: 1

scarhead
Lärare

Avatar


Det var en gång en flicka vid namnet Matilda som tittade på Melodifestivalen, men alla sög så hon gick och lyssnade på Ulrik Munther och grät och dog av fangirling. Slut.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

3 mar, 2012 20:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Tv:n hackade sig själv. MITT I PAPPAS FAVIRITBIDRAG ! timotej -.-'

Usch och fy för Timoteij

Asså. nu undrar jag vilka du egentligen gillar i melodifestivalen ? Lotta och Christer ? Thorsten Flinck ? Answer me guy ! XD

Kollar inte på Melodifestivalen ._.
Men den bästa låt jag har hört från Melodifestivalen i år är nog Top Cats

Grattis till dig. Dem gick vidare till semi mellan dem och timotej står det nu.

Top Cats kommer säkert att vinna allt!

Nja. Om man ränkar vinna att komma efter Ulrik, Dead by April, Loreen, Molly och Danny. Så, ja. Vinna, sjätteplats. Kärt barn har många namn xD

Molly- vem är det?
Danny- Nej, han vinner inte.
Loreen- Öhm, nej.
Ulrik Munther- Absolut inte.
Dead by April- USCH!
Top Cats- https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmcdorky.net%2Flj%2Fgifs%2Fanchorman-hurray.gif

3 mar, 2012 20:45

1 2 3 ... 2910 2911 2912 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.