Du märker att du är HP-skadad när...
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Annelie
Elev |
Ibland när jag går igenom en mörk tunnel tänker jag på dementorer
16 jul, 2012 21:30 |
|
Ginny02
Elev |
Skrivet av mican00: Skrivet av Lisen563: Kul! Hur ser din ut? Jag ska få en av dessa: http://www.in-exfarg.se/kalligrafiset-8delar-p-5416-c-192.aspx http://www.in-exfarg.se/kalligrafiset-7delar-p-5415-c-192.aspx http://www.in-exfarg.se/kalligrafiset-9delar-p-5417-c-192.aspx Ååååhhhh, lyckost!!!!! fast det är väll bara den första som har en fjäder??? Fast alla är ju snygga! "Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 16 jul, 2012 21:37 |
|
Borttagen
|
... när man råkar kalla sin hund för Dudley.
17 jul, 2012 10:16 |
|
allealicia
Elev |
Hahah, jag med Jug inbillar mig att lamperna fryser, och då springer jag snabbt som sjutton ut ur tunneln. Om jag har min trollstav med mig skriker jag "Expecto Patronum" ^^
17 jul, 2012 10:31 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av mican00: Svart!Skrivet av Lisen563: Skrivet av mican00: Så här (jag vet att det är dålig bild Skrivet av Lisen563: Kul! Hur ser din ut? Jag ska få en av dessa: http://www.in-exfarg.se/kalligrafiset-8delar-p-5416-c-192.aspx http://www.in-exfarg.se/kalligrafiset-7delar-p-5415-c-192.aspx http://www.in-exfarg.se/kalligrafiset-9delar-p-5417-c-192.aspx Åh vilken snygg! Men vilken färg är det på bläcket? På bilden ser det ut som vitt, men det går ju inte direkt... 17 jul, 2012 10:35 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Ginny02: Skrivet av mican00: Skrivet av Lisen563: Kul! Hur ser din ut? Jag ska få en av dessa: http://www.in-exfarg.se/kalligrafiset-8delar-p-5416-c-192.aspx http://www.in-exfarg.se/kalligrafiset-7delar-p-5415-c-192.aspx http://www.in-exfarg.se/kalligrafiset-9delar-p-5417-c-192.aspx Ååååhhhh, lyckost!!!!! fast det är väll bara den första som har en fjäder??? Fast alla är ju snygga! A det är det som är det dåliga... Jag vill helst ha en med fjäder, men jag vill gärna ha den där 9-delar... Men mamma sa att om man går till affären och inte beställer på intrenet så finns det säkert med eller utan fjäder på alla Lisen563: Okii ![]()
17 jul, 2012 10:39 |
|
Ginny02
Elev |
Skrivet av mican00: Skrivet av Ginny02: Skrivet av mican00: Skrivet av Lisen563: Kul! Hur ser din ut? Jag ska få en av dessa: http://www.in-exfarg.se/kalligrafiset-8delar-p-5416-c-192.aspx http://www.in-exfarg.se/kalligrafiset-7delar-p-5415-c-192.aspx http://www.in-exfarg.se/kalligrafiset-9delar-p-5417-c-192.aspx Ååååhhhh, lyckost!!!!! fast det är väll bara den första som har en fjäder??? Fast alla är ju snygga! A det är det som är det dåliga... Jag vill helst ha en med fjäder, men jag vill gärna ha den där 9-delar... Men mamma sa att om man går till affären och inte beställer på intrenet så finns det säkert med eller utan fjäder på alla Lisen563: Okii Jaaaaaaaahaaaaa Coolt! När man utropar "Hermione!" när det står HG på en registreringsskylt. "Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 17 jul, 2012 18:32 |
|
AlexZz
Elev |
Du märker att du är HP-skadad när...
man inser att man kanske inte kommer in på Hogwarts men att det säkerligen är så att det finns ett magiskt gymnasium som jag kan gå i istället. . .
17 jul, 2012 18:38 |
|
Annelie
Elev |
Hahah, jag med Jug inbillar mig att lamperna fryser, och då springer jag snabbt som sjutton ut ur tunneln. Om jag har min trollstav med mig skriker jag "Expecto Patronum" ^^ Haha, ja det är väldigt obehagligt faktiskt 17 jul, 2012 18:39 |
|
Borttagen
|
När någon ska beskriva någon och säger att den är rödhårig och utbrister:
"Ron Weasley?" 17 jul, 2012 18:48 |
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen