Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Fågel-Fenix: Grattis. Skrivet av Ginny.:.Weasley: Dåså vem vet var Voldie håller till? Jag ska tydligen besegra honom nu! HAHa awesome! Nu är jag andraårselev!! :'D 22 feb, 2012 14:00 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Fågel-Fenix: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Dåså vem vet var Voldie håller till? Jag ska tydligen besegra honom nu! HAHa awesome! Nu är jag andraårselev!! :'D Åh snart dricker du Polyjuice. Tro mig det smakar svartalf piss. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 22 feb, 2012 14:00 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
22 feb, 2012 14:01 |
|
Borttagen
|
nån som har nån pyssel ide
22 feb, 2012 14:03 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: nån som har nån pyssel ide vill du ha det lätt eller svårt?? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 22 feb, 2012 14:04 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
22 feb, 2012 14:05
Detta inlägg ändrades senast 2012-02-22 kl. 14:06
|
|
Borttagen
|
nja vart får jag fjädrar i från får inte gå ut när jag är sjuk och mamma är sjuk hon med
22 feb, 2012 14:06 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: nja vart får jag fjädrar i från får inte gå ut när jag är sjuk och mamma är sjuk hon med Hm...gör en vanlig teckning. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 22 feb, 2012 14:07 |
|
Borttagen
|
okej ^^
22 feb, 2012 14:08 |
|
Borttagen
|
Shit! Den här tråden verkar springa ifrån mig totalt! Tro mig, nu blir ni inte av med mig i första taget!
Btw, linnlovegood du kanske kan pyssla monster boken om monster om du inte redan har gjort den!? 22 feb, 2012 14:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen