Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Bilen stannade och Syrena's far tog loss Mas och höll fast honom, han gick in på polishuset.
Syrena's mor tog Syrena till sjukhuset 28 aug, 2013 16:08 |
|
Borttagen
|
Sluta!" Fräste jag
28 aug, 2013 16:13 |
|
Borttagen
|
Polisen tog Mas och satte honom i fängelse, imorgon skulle rättegången hållas
28 aug, 2013 16:17 |
|
Borttagen
|
Jag tänkte på Kelly och la mig sedan ner
28 aug, 2013 16:17 |
|
Borttagen
|
Jag klädde på Peter, en kostym och jag en klänning och Lilja hade lovat att vakta bebisarna
28 aug, 2013 16:18 |
|
Borttagen
|
Jag började gråta
28 aug, 2013 16:21 |
|
Borttagen
|
Jag lämnade in bebisarna och satte Peter i bilen och började att åka
" Kan du göra detta Pet?" Sa jag " Ja!" Sa han surt " Bra!" Sa jag Harry Potter tjejen 28 aug, 2013 16:24 |
|
Borttagen
|
(Pet? Kan du skriva om kommentaren?
28 aug, 2013 17:34 |
|
Borttagen
|
( Peter )
28 aug, 2013 17:35 |
|
Borttagen
|
Jag tog fram mitt rakblad och skar ett djupt sår i armen
28 aug, 2013 17:36 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen