Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginnyw123
Elev |
17 dec, 2012 16:01 |
|
Disenchanted
Elev |
Jag har åkt skidor en gång i mitt liv och jag trodde att jag skulle dö (det kändes så i alla fall xD) Det var verkligen inte min grej så jag väljer skridskor egentligen tycker jag inte om att åka det heller men men!
17 dec, 2012 16:20 |
|
SiriusBlack:)
Elev |
SKRISKOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
R.I.P Dobby:( 17 dec, 2012 17:04 |
|
Borttagen
|
Skridskor. Haar verkligen skidor, det är så jobbigt -.-´
17 dec, 2012 17:06 |
|
Lunah~
Elev |
17 dec, 2012 17:15 |
|
Ginny00
Elev |
Skridskor är roligare
17 dec, 2012 17:17 |
|
Luna Ravenclaw
Elev |
Ojoj, det var en svår fråga, men det får bli skidor.
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end. 17 dec, 2012 17:17 |
|
Borttagen
|
Skridskor, har aldrig stått på skidor i hela mitt liv så jag har väl inte så mycket val xP
17 dec, 2012 18:00 |
|
Dream
Elev |
Skidor. Åhhh, vad jag vill välja skridskor här!! It's killing me softly :c
Men, det kunde inte bli så pga reason
17 dec, 2012 19:04 |
|
Borttagen
|
Uch vad svårt att välja,
älskar att åka skidor, åka ner för backarna, känna lunget i skogen osv, men de är så svåra att ta med sig överallt... skridskor är ju lätta att ta med sig, det är kul, men man får så kalla fötter efteråt. väljer nog skridskor, because: -det är så hemst länge sen jag gjorde det -det finns till och med ett finlandssvenskt ord för att åka skridskor! 17 dec, 2012 19:10 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen