Harry Potter Internet Marton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rawenclaw98
Elev |
17 feb, 2012 20:01 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av joel9324: Jag älskar WarnerBros logga ♥ Men det är sorgligt i dhp1 när den börjar rosta Eller hur? ~MY TUMBLR~ 17 feb, 2012 20:02 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Borttagen: Skrivet av joel9324: Jag älskar WarnerBros logga ♥ Men det är sorgligt i dhp1 när den börjar rosta Eller hur? Aa, i första filmen är den helt guldig
17 feb, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Borttagen: Skrivet av joel9324: Jag älskar WarnerBros logga ♥ Men det är sorgligt i dhp1 när den börjar rosta Eller hur? Alltså... den är helt... brun </3 17 feb, 2012 20:02 |
|
scarhead
Lärare |
17 feb, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
Jag gillar inte Dudley i den här filmen..
17 feb, 2012 20:03 |
|
scarhead
Lärare |
17 feb, 2012 20:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av joel9324: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Borttagen: Skrivet av joel9324: Jag älskar WarnerBros logga ♥ Men det är sorgligt i dhp1 när den börjar rosta Eller hur? Aa, i första filmen är den helt guldig Och sen blir den silvrig, tycker bäst om silverloggan! jag shippar Dudley med McGonagall! 17 feb, 2012 20:03 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Dudley ser inte "rätt" ut här, tycker jag. Han ska vara fet, men är verkar han nästan kraftig.
17 feb, 2012 20:03 |
|
Borttagen
|
17 feb, 2012 20:03 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen