@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ellpotter09
Elev |
Skrivet av imok: FÖRSTA ADVENT OM EN VECKA?! excuse me jag är fortfarande kvar i augusti i did NOT sign up for that En vecka!?!?!? Det förklarar iallafall varför pappa ville göra lussebullar.. 21 nov, 2021 17:47 |
|
Ithrenniel
Elev |
imorgon ska jag jobba mitt första riktiga pass på science fiction-bokhandeln, och jag är NERVÖS. Går runt och oroar mig som bara den, säkert helt i onödan...
![]()
21 nov, 2021 20:16 |
|
mixMartina
Elev |
Såg precis att det finns ett nytt coverband som på riktigt heter Swifty shades of grey. Och ja, alla männen ser ut att vara minst 45+ XD
Like sand through the hourglass, so are the days of our lives 21 nov, 2021 20:27 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av imok: m o o dFÖRSTA ADVENT OM EN VECKA?! excuse me jag är fortfarande kvar i augusti i did NOT sign up for that ![]()
21 nov, 2021 21:01 |
|
Solkatten
Elev |
Går det att fixa så att ljudet på snapchat klipp man får skickad till en bara hörs genom hörlurar? När jag kopplar in mina hörlurar i mobilen så hörs dom ändå på mobilen och inte i hörlurarna. Hade verklugen önskat att det gick att fixa... någon som vet??
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 nov, 2021 21:20 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Ithrenniel: imorgon ska jag jobba mitt första riktiga pass på science fiction-bokhandeln, och jag är NERVÖS. Går runt och oroar mig som bara den, säkert helt i onödan... Garanterat i onödan! Kommer gå galant för dig ju ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 21 nov, 2021 22:42 |
|
Newt's Niffler
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: imorgon ska jag jobba mitt första riktiga pass på science fiction-bokhandeln, och jag är NERVÖS. Går runt och oroar mig som bara den, säkert helt i onödan... omg, drömjobb ju, kommer gå skitbra! Älskar scifi-bokhandeln! 21 nov, 2021 23:12 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: imorgon ska jag jobba mitt första riktiga pass på science fiction-bokhandeln, och jag är NERVÖS. Går runt och oroar mig som bara den, säkert helt i onödan... men vad kul! är det nån som passar där så tror jag det är du! (utifrån det jag sett i dina gamla yt-videor iaf)
22 nov, 2021 11:52 |
|
Cindy
Elev |
22 nov, 2021 14:19 |
|
LunaLovegood1
Elev |
idag sa dagsljuset verkligen NU är det dags att bli mörkt! det tog, och jag skojar inte, två sekunder från ljust till mörkt. varför bor jag i östersund
22 nov, 2021 15:38 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen