@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Leoney
Elev |
20 nov, 2021 19:21 |
|
Frivolt
Elev |
Solkatten , mixMartina , TheFifthMarauder , Lunan95 , Tillan Sato, Kattbjörn , Leoney
TAAACK TAACK ;* ♥ love you too !! HAHA Eller hur 20 nov, 2021 20:44 |
|
Lele
Elev |
Har för första gången gråtit efter att ha varit hos frisören. Känns så otroligt töntigt, finns massor av seriösa problem i världen och jag gråter för att jag inte är nöjd med mitt hår.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
20 nov, 2021 22:44 |
|
Liv08
Elev |
när man lite diskret ska försöka gå och borsta tänderna men lyckas väcka hela familjen för att man tappar eltandborsten i golvet...
“Darkness called, I let it go to voicemail.” 21 nov, 2021 00:28 |
|
Lazarus
Prefekt |
Känner mig inte stressad alls över att det snart är december... inte alls.
Har så mycket att göra innan dess? Mitt liv är smått kaotiskt at the moment dessutom, så jag vet inte hur jag ska orka med allt. På det hela sover jag så dåligt och sömnparalys har kommit tillbaka, och ugh. I need a hug, and loads of coffee.
21 nov, 2021 12:31 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Lazarus: Känner mig inte stressad alls över att det snart är december... inte alls. Har så mycket att göra innan dess? Mitt liv är smått kaotiskt at the moment dessutom, så jag vet inte hur jag ska orka med allt. På det hela sover jag så dåligt och sömnparalys har kommit tillbaka, och ugh. I need a hug, and loads of coffee. Hug♥ A reminder att det är okej att avboka saker om det känns för mycket!
21 nov, 2021 12:32 |
|
Lazarus
Prefekt |
Nymphie
Tack ♥ och det är alltid bra med en reminder, tack! Hälften av grejerna är dock roliga grejer som jag brinner för... och sånt som jag inte får hjälp med, trots att det är fler inblandade som borde hjälpa till. Har pratat med dem men det har inte hjälpt, tyvärr.
21 nov, 2021 12:37 |
|
imok
Elev |
21 nov, 2021 12:50 |
|
Solkatten
Elev |
Mitt rum hade verkligen behövt en storrensning för det ser så stökigt ut. Jag har för mycket saker som jag inte behöver eller använder och jag har i princip ingen organisation men jag skjuter upp det hela tiden...... hade dock varit så skönt att få det rensat innan jul eller nyår. Jag har bland annat en massa gamla skönhetsprodukter där det fortfarande finns mycket i. Vissa är kanske två år gamla, om inte mer. Går sånt ens att använda längre? Räknas sånt som farligt avfall och ska slängas på soptippen? Jag har ingen aning.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 nov, 2021 15:59 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av Liv08: när man lite diskret ska försöka gå och borsta tänderna men lyckas väcka hela familjen för att man tappar eltandborsten i golvet... åh nejj, sånt jag är rädd för ska hända varje gång jag är uppe senare än jag borde. Tur att du var i badrummet och kanske kunde säga att du bara vaknade och gick på toa iaf
21 nov, 2021 16:18 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen