@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Asked Calmly
Elev |
The urge att skriva ett offentlig inlägg där jag frågar om någon vill träffa mig på ett specifikt ställe på en specifik tid för att ge bort allt bröd jag som bakat men är allergisk mot.
Kommer inte göra det, men måste ha något sätt att bli av med allt det här brödet!
19 nov, 2021 11:38 |
|
theLilyPotter
Elev |
scarhead Salem mitchan Lazarus och alla andra i staff -- skulle inte elevhemstävlingen avslutas direkt efter höstfesten??? varför pågår den än?
![]()
19 nov, 2021 11:49 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av theLilyPotter: Lazarus och alla andra i staff -- skulle inte elevhemstävlingen avslutas direkt efter höstfesten??? varför pågår den än? Jag som prefekt kan tyvärr inte avsluta den, och vi alla har haft lite mycket i livet med plugg och jobb atm. Men lärarna ska fixa det så fort de kan!
19 nov, 2021 11:52 |
|
theLilyPotter
Elev |
Skrivet av Lazarus: Skrivet av theLilyPotter: Lazarus och alla andra i staff -- skulle inte elevhemstävlingen avslutas direkt efter höstfesten??? varför pågår den än? Jag som prefekt kan tyvärr inte avsluta den, och vi alla har haft lite mycket i livet med plugg och jobb atm. Men lärarna ska fixa det så fort de kan! i see! tack för ett snabbt svar ![]()
19 nov, 2021 11:53 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av Asked Calmly: The urge att skriva ett offentlig inlägg där jag frågar om någon vill träffa mig på ett specifikt ställe på en specifik tid för att ge bort allt bröd jag som bakat men är allergisk mot. Kommer inte göra det, men måste ha något sätt att bli av med allt det här brödet! finns det kanske någon organisation som ger mat till hemlösa, eller ett härbärge där du bor? De blir säkert jätteglada för bröd!
19 nov, 2021 12:11 |
|
Fjalar
Elev |
Liute Magiskt, aka Harry Potter-föreningen på Linköpings universitet! 19 nov, 2021 13:02 |
|
Parva Fortemque
Elev |
ooooh gud vad kul!! www.kulturforeningennimbus.com 19 nov, 2021 14:43 |
|
Emmi
Prefekt |
kommer ha 20 arbetsdagar på raken innan jag kanske får en ledig dag. är så trött och slut morgon och kväll att jag inte vet vad som är upp och ner.
men dagarna går jätte bra och snabbt, har höngt med en skolklass denna vecka och kunde allas namn andra morgonen, så stolt över mig själv bara hörde rykten om att sist den jag vikarierade va sjukskriven va hen sjukskriven till maj. Inte helt säker att det gör mig jätte taggad men till jul kan jag lätt hänga med kidsen ♥
19 nov, 2021 22:16 |
|
Medi
Elev |
Vann på triss
Så nu är jag stormrik..... ? Spoiler: ?Tryck här för att visa! Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 20 nov, 2021 00:01 |
|
Fjalar
Elev |
körde frågesporten. nu leder hufflepuff med 1 poäng
20 nov, 2021 02:40 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen