@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Leoney
Elev |
18 nov, 2021 14:59 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Leoney: jag är SÅ taggad på att börja gymnasiet det är helt sjukt oooh jag Blir taggad för din skull! Gymnasiet gjorde så mycket gott för min del, efter tre jobbiga högstadieår. NJUT! Ha kul! Lev ut! ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 18 nov, 2021 15:01 |
|
SweeneyTodd
Elev |
mixMartina Lazarus - härligt att höra att man inte är ensam om det iallafall! För man vill ju vara med och delta aktivt men den där lilla hjärnan ska prompt övertäkna allt haha!
18 nov, 2021 16:18 |
|
Solkatten
Elev |
Det känns nästan som att det har varit torsdag två dagar nu för jag tyckte att det kändes som torsdag igår men så är det idag istället. xD Känns jätteskumt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 nov, 2021 17:45 |
|
Fjalar
Elev |
Jag gör.............. väldigt mycket av arbetet i min styrelse.
Både jag och de andra är medvetna om det, så idag på mötet när ordförande frågade "är det nån som vill skriva" (because vår sekreterare är sjukskriven) så var jag tyst extra länge. Men ingen annan ville och jag tycker ändå att det är kul att skriva Lazarus och Parva Fortemque ni skrev om att det är mkt jobb att leda grupp / arrangera konvent häromdagen and I feel ya 18 nov, 2021 21:19 |
|
theLilyPotter
Elev |
har sån ångest inför morgondagens muntliga redovisning på franska
kommer dö nej, det kommer jag inte det blir bra förhoppningsvis men ugh, det är jobbigt nu, och det känns som att min presentation är sämst. men det är nog inte fallet ![]()
18 nov, 2021 21:37 |
|
Newt's Niffler
Elev |
Varför
Är Det Så Jäkla Mörkt Hela Tiden??????? 19 nov, 2021 06:56 |
|
LunaLovegood1
Elev |
19 nov, 2021 09:17 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Skrivet av Fjalar: Jag gör.............. väldigt mycket av arbetet i min styrelse. Både jag och de andra är medvetna om det, så idag på mötet när ordförande frågade "är det nån som vill skriva" (because vår sekreterare är sjukskriven) så var jag tyst extra länge. Men ingen annan ville och jag tycker ändå att det är kul att skriva Lazarus och Parva Fortemque ni skrev om att det är mkt jobb att leda grupp / arrangera konvent häromdagen and I feel ya oooh I vilken förening är du med i?? www.kulturforeningennimbus.com 19 nov, 2021 10:24 |
|
Solkatten
Elev |
Idag fyller vår hund 9 år! ♥ ♥ Och jag har tydligen namnsdag idag, fast det är ett av mina mellannamn.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 nov, 2021 11:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen