@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Parva Fortemque
Elev |
hej jag hat-älskar att arrangera nimbus. Nu ringer jag både skatteverket och handelsbanken samtidigt för saker som behöver vara klara och utskrivna om några timmar heh STRESS
www.kulturforeningennimbus.com 17 nov, 2021 11:56 |
|
Lazarus
Prefekt |
Har knappt haft tid att andas den här veckan känns det som. Äntligen hemma i alla fall, och ska försöka sova snart.
Torsdagens agenda: • städa • prata med min psykiater (jag kallar hen för snape…) • städa lite mer • höra av mig till E för att boka ett möte • sushidejt med en söt kille …visst är det okej att ibland bara köra på ”syns inte, finns inte” och slänga hälften av grejerna man inte vet var man ska ha in i garderoben bara? Så lägenheten i alla fall ser någorlunda presentabel ut?
17 nov, 2021 22:37 |
|
SweeneyTodd
Elev |
Är det bara jag som får typ lite presationsångest när jag ska skriva här ibland? HAHA. Jag loggar in typ varje dag, ofta flera gånger, checkar forumet, läser allas inlägg & börjar svara någon, börjar skriva något som jag sen raderar för att jag får typ lite panik över hur det ses, uppfattas och om folk tycker jag är jobbig...
Om jag övertänker allt? Men, mitt kära söta mugglisbarn, det är det jag gör, det är det jag lever för!
18 nov, 2021 00:10 |
|
Newt's Niffler
Elev |
Shit klockan var ju nyss 22 vad hände?
18 nov, 2021 00:39 |
|
mixMartina
Elev |
SweeneyTodd det där känner jag igen! Men vad ska jag skriva om, jag är "mellan två jobb" och det händer inte så mycket på dagarna just nu att berätta.
Sätter dagens händelse i spoiler om man inte vill läsa om The Sims 3 eller Mpreg. Spoiler: Tryck här för att visa! Like sand through the hourglass, so are the days of our lives 18 nov, 2021 01:18 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av SweeneyTodd: Är det bara jag som får typ lite presationsångest när jag ska skriva här ibland? HAHA. Jag loggar in typ varje dag, ofta flera gånger, checkar forumet, läser allas inlägg & börjar svara någon, börjar skriva något som jag sen raderar för att jag får typ lite panik över hur det ses, uppfattas och om folk tycker jag är jobbig... Om jag övertänker allt? Men, mitt kära söta mugglisbarn, det är det jag gör, det är det jag lever för! Hahahah åh... varje gång. Övertänker och överanalyserar allt jag skriver här, trots att jag innerst inne vet att det "bara" är ett forum, och särskilt just Intresseklubben är för att bara skriva vad man vill. But still
18 nov, 2021 09:02 |
|
Fjalar
Elev |
När jag ba "det är inte värt att pendla dit och tillbaka, jag hinner lära mig mer om jag är hemma och läser i fyra timmar istället" men så läser jag ingenting
![]() 18 nov, 2021 09:14 |
|
Lazarus
Prefekt |
En av mina favoritgrejer att göra när någon frågar "hur gammal är du?" är att svara med "gissa". I tisdags trodde en jag var 14
Sen tror ingen på mig när jag säger att jag faktiskt är 27. Får ju visa ID när jag ska köpa ipren på ica...
18 nov, 2021 11:27 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Lazarus: En av mina favoritgrejer att göra när någon frågar "hur gammal är du?" är att svara med "gissa". I tisdags trodde en jag var 14 Sen tror ingen på mig när jag säger att jag faktiskt är 27. Får ju visa ID när jag ska köpa ipren på ica... Jag har hela mitt liv fått höra att jag är yngre än vad jag ser ut. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 nov, 2021 12:43 |
|
lillamymin
Elev |
^Jag har det motsatta problemet. När jag var 19 fick jag frågan om jag var mamma till en 10-åring, som definitivt såg ut att vara en 10-åring.
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 18 nov, 2021 14:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen