@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Vad jag gör nu, på en mycket kallare plats. hehe... När? du har ju redan räknat ner till det Har ingen aning om vad du gör just nu xD ! det enda jag vet är att du jobbade på en båt förut, om jag inte minns fel! Så ska du jobba på en båt fast på svalbard? Eller ska du flytta från att jobba i lobbyn till att jobba i frysrummet? 1 december I guess? 13 nov, 2021 13:38 |
|
Lazarus
Prefekt |
En del av mig funderar på att ta en promenad medan det fortfarande är någorlunda ljust ute, men den andra delen känner mest "nää... gör nåt vettigt hemma istället". Sov on/off i 15h liksom.
13 nov, 2021 15:12 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av Lazarus: En del av mig funderar på att ta en promenad medan det fortfarande är någorlunda ljust ute, men den andra delen känner mest "nää... gör nåt vettigt hemma istället". Sov on/off i 15h liksom. det är så störigt när spannet att vara ute förkortas så mycket nu oj, 15 timmars sömn, låter som att det verkligen behövdes!
13 nov, 2021 16:46 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Bokhyllan: Skrivet av Lazarus: En del av mig funderar på att ta en promenad medan det fortfarande är någorlunda ljust ute, men den andra delen känner mest "nää... gör nåt vettigt hemma istället". Sov on/off i 15h liksom. det är så störigt när spannet att vara ute förkortas så mycket nu oj, 15 timmars sömn, låter som att det verkligen behövdes! Precis! Men tänkte gå och handla lite om en stund så får väl se det som en kort promenad i alla fall. Får ta en lång promenad imorgon istället! Ja, det behövdes verkligen
13 nov, 2021 17:28 |
|
Fjalar
Elev |
Ändå lite gender euphoria när nån främling kommer fram på dansgolvet o ba "hej oj jag trodde du va nån annan, du är SÅ lik en snubbe jag känner"
(Jag frågade vem han tänkte på och det råkar vara någon som jag känner till, and I can admit vi är ganska lika. Världen är liten ♥) 14 nov, 2021 05:13 |
|
Lazarus
Prefekt |
Mamma ringde igår kväll efter de hängt med min ena kusin (hon & min bror är i Polen nu under helgen), som tydligen är någon sorts redaktör för en större tidning i staden där jag föddes, och han undrade om jag ville kolla in det för det är väldigt hbtq+ friendly och han har hand om hbtq+ -delen, så han undrade om vår lilla grupp här eventuellt, så småningom kanske, ville börja nån sorts samarbete med dem? Det är så otroligt ovanligt för mig att mina släktingar i Polen är så accepterande? Det gjorde faktiskt hela min helg ♥ ♥ ♥
14 nov, 2021 08:51 |
|
Cindy
Elev |
14 nov, 2021 15:23 |
|
Lazarus
Prefekt |
Kände att det var dags att uppdatera forumsignaturen
Idag var en bra dag! Var på Högmässa med Partner in Crime (hon frågade om jag kan hänga med, då de läste upp hennes farmors namn idag), sen gick vi och åt sushi och pratade läääänge. Sen sov jag bort resten av dagen men det behövdes det också.
14 nov, 2021 20:16 |
|
Solkatten
Elev |
Någon som kan tipsa om ett par in ears hörlurar eller vad man nu kallar dom för som är väldigt bra? Dom ska ha en sladd som man kopplar in. Dom som jag har nu fungerar bara den ena vilket är så irriterande.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 nov, 2021 15:02 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Fjalar: hahaha throwback till när jag smygfotade en främling på stationen för jag ville kunna zooma in på bilden och bättre kunna avgöra om det var du eller ej.... turns out he was just some dude minding his own business and i'm incredibly creepy Ändå lite gender euphoria när nån främling kommer fram på dansgolvet o ba "hej oj jag trodde du va nån annan, du är SÅ lik en snubbe jag känner" (Jag frågade vem han tänkte på och det råkar vara någon som jag känner till, and I can admit vi är ganska lika. Världen är liten ♥) ![]()
15 nov, 2021 15:37 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen