@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Någon som vet vart man kan köpa en vit vinterjacka någonstans? Jag har letat online men kan inte hitta någon som jag tycker om. Den ska ha luva dessutom. Det är inte bråttom precis då jag redan har en bra vinterjacka som jag tycker om men vill gärna ha en som är vit också!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 nov, 2021 17:09 |
|
Asked Calmly
Elev |
Idag har jag behövt tänka på massan av ljus. Det känns väldigt obehagligt! Skulle inte rekommendera.
10 nov, 2021 19:02 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Lazarus: Jag har bestämt att idag ska bli en bra dag! Oavsett vad som händer. Update: Hade en otroligt bra dag igår, och kvällen var nog bäst. Pratat med Seven i ~3h och jag känner hur mycket mer bekväm jag är med att prata med dem som jobbar på fritidsdgården? Jag gjorde mina pappersbåtar, och han gjorde små hundar typ. Så pratade vi om allt möjligt och skämtade massor. På det hela lämnade jag mina kontaktuppgifter så de kan höra av sig ifall de behöver hjälp på nån avdelning! Och, det bästa - jag skrev upp mig för att hjälpa till med julbord på själva julafton ♥ Aaah. Livet känns helt okej just nu.
11 nov, 2021 08:27 |
|
James - josefin 06
Elev |
Att lära sig tysk grammatik är ett heltidsjobb...
11 nov, 2021 11:51 |
|
Lazarus
Prefekt |
Vår hbtq+ -grupp har instagram, och vi som skapat gruppen tänkte göra nån liten introduktion med vilka vi är. Men hur gör man? Vad ska jag ens skriva?
"Hej, jag heter Alex och är en av grundarna. Gillar musik och katter. Är 27 btw."... är sämst på sånt, för det ska ju vara somewhat professionellt men inte för seriöst heller liksom. Ugh.
11 nov, 2021 14:05 |
|
PansyMalfoyParkinson
Elev |
Skrivet av Lazarus: Vår hbtq+ -grupp har instagram, och vi som skapat gruppen tänkte göra nån liten introduktion med vilka vi är. Men hur gör man? Vad ska jag ens skriva? "Hej, jag heter Alex och är en av grundarna. Gillar musik och katter. Är 27 btw."... är sämst på sånt, för det ska ju vara somewhat professionellt men inte för seriöst heller liksom. Ugh. Jag har också en sån där försök till proffsig instagram för min teaterförening så vet hur det är... men jag skulle rekommendera att skriv lite kort om dig själv "Hej, jag heter Alex och är 27 år gammal. Mina intressen e.../jag gillar.... Jag är en av grundarna till gruppen..." - och sen tycker jag du kan skriva något om varför du valde att starta gruppen! typ, vad som är viktigt för dig och om du hoppas att kunna bidra något med den här gruppen! 11 nov, 2021 14:12 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av Lazarus: Vår hbtq+ -grupp har instagram, och vi som skapat gruppen tänkte göra nån liten introduktion med vilka vi är. Men hur gör man? Vad ska jag ens skriva? "Hej, jag heter Alex och är en av grundarna. Gillar musik och katter. Är 27 btw."... är sämst på sånt, för det ska ju vara somewhat professionellt men inte för seriöst heller liksom. Ugh. såna grejer kan vara så svåra! liksom att komma på lite roligt och hyfsat relevant om sig själv och skriva det på ett lite informellt sätt, men ändå inte fullt av slang. men lite intressen och något om varför du är med i gruppen?
11 nov, 2021 14:16 |
|
Lazarus
Prefekt |
PansyMalfoyParkinson & Bokhyllan
Tack!
11 nov, 2021 14:19 |
|
Fridulf
Elev |
11 nov, 2021 18:30 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Jag har aldrig sovit så här hårt i mitt liv. Alltid varit den lättväckta som vaknar av minsta lilla. Inatt hade tydligen katterna varit jobbiga så sambon klev upp, gav dem mat och råkade samtidigt sparka iväg ett av deras matfat. Jag märkte ingenting. Vad är detta ens??
11 nov, 2021 19:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen