@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Medi
Elev |
Okej det här är rätt onödig fakta men min flottös är paj (toaletten slutar inte gråta ;_
Så jag ringde de som fixar ifall något går sönder. Han kom idag och säger. "Vi byter din toalett. Den här saken är så paj att det inte är någon vits att laga den." Jag ska få en ny toalett och jag ringde själv Känner mig extremt duktig Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 9 nov, 2021 23:36 |
|
Lazarus
Prefekt |
10 nov, 2021 09:36 |
|
Medi
Elev |
Skrivet av Lazarus: Jag har bestämt att idag ska bli en bra dag! Oavsett vad som händer. Åh vad underbart att tänka så! Ska tänka samma Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 10 nov, 2021 09:41 |
|
molnbär
Elev |
Vi ska skriva en "research paper" på engelskan i skolan och man får välja nästan vilket ämne som helst.
Så jag tänker skriva om wizard rock bästa uppgiften nånsin!! det har aldrig varit så kul att leta och läsa källor förut10 nov, 2021 11:43 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Jag skrev även det här i nimbustråden men för er med, NIMBUS KOMMER VARA DEN 7-10 JULI AH KOM DIT, KONVENTA ER MED OSS
www.kulturforeningennimbus.com 10 nov, 2021 11:48 |
|
Fridulf
Elev |
10 nov, 2021 13:08 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av molnbär: Vi ska skriva en "research paper" på engelskan i skolan och man får välja nästan vilket ämne som helst. Så jag tänker skriva om wizard rock bästa uppgiften nånsin!! det har aldrig varit så kul att leta och läsa källor förut älskar när uppgifter kan bli roliga och engagera för att ämnet är valfritt!
10 nov, 2021 14:25 |
|
Parva Fortemque
Elev |
The daily dilemma of should I work at nimbus or my school work? I mean jag har så mycket skola och göra and the responsible thing skulle vara att sätta mig med religionen, men also....... nimbussaker behöver fixas asap
www.kulturforeningennimbus.com 10 nov, 2021 14:26 |
|
mixMartina
Elev |
Du är inte ensam. För cirka tre år sen spelade jag så mycket att jag en dag plötsligt hade råd med en åskvigg. Like sand through the hourglass, so are the days of our lives 10 nov, 2021 14:46 |
|
Fridulf
Elev |
Skrivet av mixMartina: Du är inte ensam. För cirka tre år sen spelade jag så mycket att jag en dag plötsligt hade råd med en åskvigg. Haha, wow. Okej. Riktigt så mycket har jag inte spelat, men sjukt bra jobbat! x)
10 nov, 2021 14:53 |
Du får inte svara på den här tråden.


bästa uppgiften nånsin!! det har aldrig varit så kul att leta och läsa källor förut


Mugglarportalen