@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag kan väl inte vara den ända som ser smileyn :o , eller 'o' , som en snigel ?
3 mar, 2012 18:12 |
|
joel9324
Elev |
3 mar, 2012 18:16 |
|
Borttagen
|
Någon som vill muggleposta? Har jävligt tråkigt
3 mar, 2012 18:17 |
|
Borttagen
|
Guys...
jag har bubbelchoklad ! 3 mar, 2012 18:33 |
|
Borttagen
|
^ oH! Det som är så himmelskt gott! O_________O
3 mar, 2012 18:37 |
|
Annikz
Elev |
3 mar, 2012 18:44 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Guys... jag har bubbelchoklad ! Mjölkchoklad med luftbubblor? Och du älskar det? Skapa en klubb med ginny_ginny... xD Jaha. 3 mar, 2012 18:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Guys... jag har bubbelchoklad ! Mjölkchoklad med luftbubblor? Och du älskar det? Skapa en klubb med ginny_ginny... xD Haha, det är awesome ! Det är så konstigt att äta att det blir supergott ! xD 3 mar, 2012 18:48 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Guys... jag har bubbelchoklad ! Mjölkchoklad med luftbubblor? Och du älskar det? Skapa en klubb med ginny_ginny... xD Haha, det är awesome ! Det är så konstigt att äta att det blir supergott ! xD Woohoo!! Bubbelchokladklubben ;D
3 mar, 2012 18:54 |
|
joel9324
Elev |
3 mar, 2012 19:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen