@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fjalar
Elev |
jag är vuxen och därför får jag äta macka och oboy och blåbär till middag eller hur!! *cries in tentaplugg*
8 nov, 2021 21:04 |
|
Emmi
Prefekt |
vill studera i vår men ångesten, ska jag. ska jag inte. på repeat.
ser så många + men ser ännu flera -. nåväl. sk iallafall skaffa en katt och döpa henne till Nisse ♥ det är ett som e säkert.
8 nov, 2021 23:21 |
|
Fridulf
Elev |
Skrivet av Emmi: vill studera i vår men ångesten, ska jag. ska jag inte. på repeat. ser så många + men ser ännu flera -. nåväl. sk iallafall skaffa en katt och döpa henne till Nisse ♥ det är ett som e säkert. Nisse! ♥
8 nov, 2021 23:22 |
|
SweeneyTodd
Elev |
9 nov, 2021 00:03 |
|
Lazarus
Prefekt |
9 nov, 2021 10:09 |
|
Fridulf
Elev |
9 nov, 2021 11:15 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Fridulf: Skrivet av Lazarus: Ni förstår inte min glädje när jag gick upp och såg att det snöar! ♥ Snöar?! Yes!
9 nov, 2021 11:31 |
|
Fridulf
Elev |
Skrivet av Lazarus: Skrivet av Fridulf: Skrivet av Lazarus: Ni förstår inte min glädje när jag gick upp och såg att det snöar! ♥ Snöar?! Yes! Lät helt sjukt när jag läste det, men nu när jag låtit det sjunka in en stund så är det ju rätt logiskt. Glömmer hela tiden bort att det faktiskt är November nu.. Men vad tråkigt att det ska regna bort.. Bättre snön får stanna om det ändå kommit på besök. ♥
9 nov, 2021 11:34 |
|
Katla
Elev |
på teaterhistorian ska vi göra grupparbeten om olika -ismer inom scenkonst och min grupp blev tilldelad politisk teater vilket kmr bli såååå kul att jobba med!!!!
♏︎ 9 nov, 2021 13:09 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska köpa till familjen i julklapp. Jag är sämst på att komma på presenter till folk. Det står helt still i huvudet. Jag har ingen aning om vad folk vill ha eller behöver, förutom att det skulle stå på önskelistan men jag tycker det är tråkigt att varje år köpa det som står på listan. Personligen vill jag köpa något som inte står på listan men som som skulle kunna passa dom, men när man är dålig på att komma på presenter så är det nästan omöjligt känns det som. Dessutom brukar det inte stå jättemycket saker på just önskelistorna att välja mellan ändå. Förstår inte hur vissa människor är bra på sånt här?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 nov, 2021 14:37 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen