@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymphie
Elev |
8 nov, 2021 10:48 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av Nymphie: Skrivet av Leoney: ånej vågar inte uppdatera hahah märkte inte ens att det var borta samma här, känner mig inte som en äkta mugglis nu ---- är btw mycket nöjd med min uppdaterade forumsignatur
8 nov, 2021 10:58 |
|
Leoney
Elev |
Skrivet av Bokhyllan: är btw mycket nöjd med min uppdaterade forumsignatur älskar! ska man slå till med att försöka lägga in en greta-och-andreas-rickroll? Amicis
8 nov, 2021 12:05 |
|
Lazarus
Prefekt |
Idag är första dagen på länge då jag faktiskt kan vila ordentligt? Kanske ska passa på och bara ligga i soffan och kolla serier. Har gått nästan två månader sen sista Lucifer-säsongen kommit ut... och jag har fortfarande inte hjärta att kolla, cause then it'll be over forever.
8 nov, 2021 12:43 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av Leoney: Skrivet av Bokhyllan: är btw mycket nöjd med min uppdaterade forumsignatur älskar! ska man slå till med att försöka lägga in en greta-och-andreas-rickroll? jaaaaa! jag försökte hitta en gif men lyckades inte
8 nov, 2021 13:55 |
|
Kintsugi
Prefekt |
VARNING FÖR SKRYT
Det är 4år sedan jag slutade studera japanska: dvs. ha koll på grammatiska regler osv. ÄNDÅ har jag på min två första tentor fått 50/50 samt 98,5/100 (varav 1,5 felet var slarvfel pga. datorn ger ju flera tecken som alternativ när ett ord uttalas samma: sämsta med att ha språktentor hemma/på datorn faktiskt haha!). Alla grammatiska delar som jag var smått fundersam på gick däremot ASBRA. Bygga egna konversationer och meningar gick också totalt ASBRA uppenbarligen ♥ Tilläggas bör: jag studerar alltså 100% distans samtidigt som jag maxar med extraarbete (20-40h/veckan) - ändå blir det så här bra! Min enda regel: var med och delaktig på alla lektioner/föreläsningar. (kommer uppenbart inte gå lika bra i december med ny arbetsplats och begränsad möjlighet att påverka schemat). ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 8 nov, 2021 17:37 |
|
Lazarus
Prefekt |
8 nov, 2021 18:21 |
|
Frivolt
Elev |
8 nov, 2021 18:36 |
|
Cindy
Elev |
jag fick vara med och sjunga på en av min kompis låtar och den har blivit så bra!!! jag har absolut inte gjort någonting annat än att sjunga in typ två rader som bara repeteras då och då men jag är så stolt över honom och så stolt över hur bra det låter! skryt? absolut! OJ vad fina och talangfulla vänner jag har
8 nov, 2021 19:19 |
|
Leoney
Elev |
min dag har varit SEG och har inte en alls bra start på veckan, men tänkte ändå försöka lista det positiva man kan hitta en grå måndag ♥
Spoiler: Tryck här för att visa! Amicis
8 nov, 2021 20:59 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen