@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
undrar hur det är att vara en normal person som har normala konversationer på tinder
i wouldnt know senaste människan jag pratade med på tinder lär väl ångra stenhårt by now att han på eget initiativ frågade mig om mina åsikter om star wars the last jedi.... (obs spoilers om ngn inte sett i guess) ![]() ![]() ![]() ![]()
7 nov, 2021 01:36 |
|
NimbusAllstar
Elev |
Skrivet av mitchan: undrar hur det är att vara en normal person som har normala konversationer på tinder i wouldnt know senaste människan jag pratade med på tinder lär väl ångra stenhårt by now att han på eget initiativ frågade mig om mina åsikter om star wars the last jedi.... (obs spoilers om ngn inte sett i guess) ![]() ![]() Haha! Värst va du kör svengelska hela tiden. "inte makear sense" diggar nog denna rad bäst. - 7 nov, 2021 01:53 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av NimbusAllstar: hahaha asså det värsta är ju att jag inte ens märker av min svengelska längre :---/// det kommer bara naturligtSkrivet av mitchan: undrar hur det är att vara en normal person som har normala konversationer på tinder i wouldnt know senaste människan jag pratade med på tinder lär väl ångra stenhårt by now att han på eget initiativ frågade mig om mina åsikter om star wars the last jedi.... (obs spoilers om ngn inte sett i guess) ![]() ![]() Haha! Värst va du kör svengelska hela tiden. "inte makear sense" diggar nog denna rad bäst. eller nej actually det värsta är att jag såg i efterhand att that dude är språklärare i gymnasiet? panik just nu det Bästa är dock att jag råkade kalla kylo ren för lukes "systerdotter"? ![]()
7 nov, 2021 02:01 |
|
NimbusAllstar
Elev |
Skrivet av mitchan: Skrivet av NimbusAllstar: hahaha asså det värsta är ju att jag inte ens märker av min svengelska längre :---/// det kommer bara naturligtSkrivet av mitchan: undrar hur det är att vara en normal person som har normala konversationer på tinder i wouldnt know senaste människan jag pratade med på tinder lär väl ångra stenhårt by now att han på eget initiativ frågade mig om mina åsikter om star wars the last jedi.... (obs spoilers om ngn inte sett i guess) ![]() ![]() Haha! Värst va du kör svengelska hela tiden. "inte makear sense" diggar nog denna rad bäst. eller nej actually det värsta är att jag såg i efterhand att that dude är språklärare i gymnasiet? panik just nu det Bästa är dock att jag råkade kalla kylo ren för lukes "systerdotter"? Man kan ju hålla tummarna att han undervisar i både svenska och engelska. Då borde han kunna uppskatta lite redig svengelska. Det bästa av två världar liksom. haha snappade inte upp att du skrev systerdotter faktiskt. Snyggt ju, slänger in lite plotändringar i smyg. - 7 nov, 2021 02:10
Detta inlägg ändrades senast 2021-11- 7 kl. 02:11
|
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av mitchan: Skrivet av NimbusAllstar: hahaha asså det värsta är ju att jag inte ens märker av min svengelska längre :---/// det kommer bara naturligtSkrivet av mitchan: undrar hur det är att vara en normal person som har normala konversationer på tinder i wouldnt know senaste människan jag pratade med på tinder lär väl ångra stenhårt by now att han på eget initiativ frågade mig om mina åsikter om star wars the last jedi.... (obs spoilers om ngn inte sett i guess) ![]() ![]() Haha! Värst va du kör svengelska hela tiden. "inte makear sense" diggar nog denna rad bäst. eller nej actually det värsta är att jag såg i efterhand att that dude är språklärare i gymnasiet? panik just nu det Bästa är dock att jag råkade kalla kylo ren för lukes "systerdotter"? Håller dock helt med, såg nyss de filmerna och tycker de är bra, gillade Rey och också Finn, och Kylo Ren var bra karaktär. Kunde dock va rätt förvirrande emellanåt xD
7 nov, 2021 02:10 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Hörde jag tiotusen ?!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 7 nov, 2021 07:19 |
|
DemonVing
Elev |
Har inga tummar
7 nov, 2021 09:11 |
|
Emmi
Prefekt |
7 nov, 2021 09:23 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Emmi: du är ju för sjuk. SOV Ronja. Ät lite sushi och gå ut och jogga. ♥ Hahahah det sjukaste är ju att det blivit effektivt på få timmar? Hunnit sova, promenera, äta, jobba och studera ?!?! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 7 nov, 2021 09:29 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Kintsugi: tja du e ju en super human så de förvånar väl inte egentligen.. Skrivet av Emmi: du är ju för sjuk. SOV Ronja. Ät lite sushi och gå ut och jogga. ♥ Hahahah det sjukaste är ju att det blivit effektivt på få timmar? Hunnit sova, promenera, äta, jobba och studera ?!?!
7 nov, 2021 09:33 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen