@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Minihäst: Skrivet av Solkatten: Mugglis tackar för dessa år! Jag tycker du är en så självklar och bidragande del av forumet♥ Idag har jag varit medlem på mugglis i 10 år!!! Har väntat på den här dagen i mer än ett år men trodde aldrig att den skulle komma. Det är min tio års dag IDAG. Ett helt årtionde. Wow. Känns fint att höra då mugglis har verkligen betytt mycket för mig! Genom alla dessa år har jag aldrig tagit en lång paus som vissa har gjort. Det har såklart hänt att man har varit mycket mindre aktiv vissa gånger. Så otroligt mycket som har hänt på mugglis under dessa tio år från 2011 till 2021 och att man har fått uppleva det! Sjukt att jag var bara 15 år när jag skapade kontot och nu är jag 25. Känns så sjukt overkligt... mugglis är den bästa sidan någonsin. ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 nov, 2021 12:28 |
|
scarhead
Lärare |
reminding myself att jag älskar mitt jobb jag älskar mitt jobb jag älskar mina kollegor i truly love them with everything i have det är ok att aldrig vara ledig en hel helg its ok i love my job im not having a hard time.......
6 nov, 2021 14:41 |
|
Ellpotter09
Elev |
OMG VAR PÅ TYP VÄRLDENS ROLIGASTE GREJ IGÅR!!!!
JAG VAR I STOCKHOLM OCH SÅG PÅ HARRY POTTER AND THE CHAMBER OF SECRETS FAST MUSIKEN KOM FRÅN EN LIVE-ORKESTER!!!! ALLTSÅ ALL MUSIK VAR PÅ PLATS! Det var sååå roligt men det roligaste av allt var att hela publiken började jubla när deras favoritscener spelades och när eftertexterna kom så jublade alla litegrann åt Daniel Radcliffe och Rupert Grint men när Emma Watsons namn kom upp så jublade alla jättehögt! XD Det var en otroligt rolig, mysig och fin kväll!❤️ 6 nov, 2021 16:06 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Lazarus: Aldrig känt mig så hedrad som när Fellrendión bestämde sig att byta profilbilden till a pic of me ♥ Eh va? Pfft. Ser inte likheten men ok. Du önskar att du var lika snygg som mig. Kolla in i mina ögon och känn din själ lämna din kropp.
6 nov, 2021 17:53 |
|
Kintsugi
Prefekt |
ps. ÅTTATUSENSEXHUNDRA
edit... och en... eller två... tre. edit again: 4,5,6,7,8,9. edit femtioelva: hörde jag 13? edit femtiotolv: trött på mina tillägg? ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 nov, 2021 18:44 |
|
Tillan Sato
Elev |
Skrivet av Kintsugi: ps. ÅTTATUSENSEXHUNDRA edit... och en... eller två... tre. edit again: 4,5,6,7,8,9. edit femtioelva: hörde jag 13? edit femtiotolv: trött på mina tillägg? Du har dubbelt så många som jag nu, ungefär xD The Force will be with you, always!
6 nov, 2021 19:05 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Tillan Sato: Skrivet av Kintsugi: ps. ÅTTATUSENSEXHUNDRA edit... och en... eller två... tre. edit again: 4,5,6,7,8,9. edit femtioelva: hörde jag 13? edit femtiotolv: trött på mina tillägg? Du har dubbelt så många som jag nu, ungefär xD Rättelse: Du har hälften så många ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 nov, 2021 19:07 |
|
Tillan Sato
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Tillan Sato: Skrivet av Kintsugi: ps. ÅTTATUSENSEXHUNDRA edit... och en... eller två... tre. edit again: 4,5,6,7,8,9. edit femtioelva: hörde jag 13? edit femtiotolv: trött på mina tillägg? Du har dubbelt så många som jag nu, ungefär xD Rättelse: Du har hälften så många Hehe, matte och uttryck kring räkning har aldrig varit mig grej The Force will be with you, always!
6 nov, 2021 19:08 |
|
Lazarus
Prefekt |
Hur går det när jag tänker vila och återhämta mig efter att ha varit social i en vecka?
Spoiler: Tryck här för att visa! Det kanske inte känns som mycket för vissa, men är extremt trött efter allt som hänt på sistone, även om det mesta var positivt och fint såklart. Är ju fortfarande sjukskriven tho så... varför har jag så svårt att säga nej?
6 nov, 2021 19:19 |
|
Elinaey
Elev |
Är så galet taggad på säsong 4 av Stranger Things???
6 nov, 2021 19:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen