@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lazarus
Prefekt |
Älskar att jag bor sådär 400m från mammas jobb, för då kan vi alltid ses en stund när hon har rökpaus. Idag har Li och Jesper åkt hem, och det är alltid så tyst hemma efter att man haft folk här. Gick en sväng till kyrkan för att sitta en stund, sen hängde lite med mamma, och nu är jag hemma och funderar på att vila lite.
5 nov, 2021 12:28 |
|
SweeneyTodd
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av SweeneyTodd: ABBAs nya album är allt jag önskat mig! Lever min dröm just nu!!!! AARHHHGH ♥ ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! När släpps det?!!?! :O jag ska önska mig deras LP i julklapp Det släpptes inatt kl 00.00 lokal tid - jag satt och bölade genom hela albumet - så moget och härligt sound. En representation för den resa de genomgått sedan 82. Förvänta dig inte Voulez-vous utan det är verkligen ABBA 2021 dvs post-The Vistors. Fast jag tyckte typ en del sound påminde om en blandning av Arrival, Super Trouper och The Vistitors - 10/5 stjärnor från mig!!! Låtarna blir bättre och bättre för varje lyssning! Det måste du göra! LP-skiva är ett måste när det gäller ABBA enligt min mening! Jag förbeställde min den 3 September och såg att den skickats idag så jag är på helspänn!!
5 nov, 2021 14:49 |
|
Salem
Lärare |
5 nov, 2021 16:06 |
|
Daphne
Elev |
Detta inlägg gav 10 poäng till Slytherin!
5 nov, 2021 16:19 |
|
Solkatten
Elev |
Hittade en stor groda framför kyrkan efter att ha satt ett ljus.
![]() *** Det är ABBA tema på Idol ikväll. Tänkte bara säga det. SweeneyTodd Frivolt "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 nov, 2021 19:07 |
|
Lazarus
Prefekt |
5 nov, 2021 20:47 |
|
Frivolt
Elev |
Detta inlägg gav 10 poäng till Slytherin!
5 nov, 2021 20:48 |
|
theLilyPotter
Elev |
5 nov, 2021 20:49 |
|
SweeneyTodd
Elev |
Solkatten Åh vad roligt!! Jag tittar ju aldrig på idol men nu kanske man ska slå till! Det är trots allt ABBA tema. =)
5 nov, 2021 20:50 |
|
Solkatten
Elev |
SweeneyTodd Hittills ikväll så är Jacqline, Annika och Birkir bäst. Deras version av låtarna är fruktansvärt bra! Särskilt Birkir. Rockversion av Lay All Your Love On Me (tror jag att den heter).
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 nov, 2021 20:55 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen